برگزاری مراسم نماز جمعه در مصلای اصفهان

برگزاری مراسم نماز جمعه در مصلای اصفهان

اولین مراسم برگزاری نماز جمعه در مصلای اصفهان در ماه رمضان

 مراسم نماز جمعه اصفهان  از ساعت 12 در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار می شود و امکانات مورد نیاز برای برگزاری هرچه باشکوه تر برگزار شدن نماز جمعه در این مکان پیش بینی شده است. 
وی همچنین از ایجاد 'ایستگاه سلامت' در این مصلا خبر داد و افزود: در این ایستگاه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله انجام آزمایش قند و فشار خون و همچنین مشاورهای پزشکی به نمازگزاران ارائه می شود. 
مدیر روابط عمومی ستاد نماز جمعه اصفهان همچنین از توزیع کتاب بین نمازگزاران جمعه اصفهان خبر داد و افزود: این اقدام توسط شهرداری انجام خواهد شد. 
مدیر مصلای امام خمینی(ره) اصفهان نیز با اشاره به اینکه این مکان برای برپایی نماز جمعه اصفهان آماده است، گفت: برای نگهداری کودکان خانواده های شرکت کننده در نمازجمعه اصفهان، در ضلع غربی مصلا منتهی به خیابان مصلا، مهد کودک درنظر گرفته شده است. 
ابراهیم پرچمی با اشاره به اینکه ورود خانم ها و آقایان از درب غربی مصلا به داخل شبستان امکانپذیر است، افزود: خانواده هایی که قصد استفاده از مهد کودک برای نگهداری کودکان خود هستند باید از درب غربی مصلا وارد شوند. 
وی افزود: درب شرقی مصلا واقع در خیابان آیت الله خوانساری برای ورود خانم ها و آقایان و درب شمالی مابین خیابان مصلا و خیابان آیت الله خوانساری تنها مخصوص ورود خانم ها به داخل شبستان مصلاست. 
مدیر مجموعه فرهنگی مصلای امام خمینی اصفهان با اشاره به اینکه پارکینگ این مجموعه آماده بهره برداری نیست، افزود: پارکینگ شرکت اداره غله و خدمات بازرگانی (سیلو) و اداره راه و شهرسازی اصفهان برای توقف خودروهای نمازگزاران درنظر گرفته شده است.
شبستان مصلای امام خمینی(ره) اصفهان فردا در اولین جمعه ماه مبارک رمضان با برگزاری نماز جمعه به بهره برداری می رسد. 
عملیات اجرایی پروژه ساخت این مصلا از سال 1374 با هدف اقامه نماز جمعه و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در جنوب این کلانشهر آغاز شد. 
عملیات تکمیل مصلای اصفهان در دولت یازدهم مورد توجه مسئولان استان قرار گرفت و با تغییر و اصلاح برخی از طرح های آن، این عملیات شدت یافت. 
سال گذشته برغم نیمه تمام بودن شبستان مصلای بزرگ امام، نماز عید فطر در اصفهان در این مکان و به امامت آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و پس از 20 سال از آغاز عملیات ساخت آن برگزار شد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری مراسم نماز جمعه در مصلای اصفهان

  • برای مطلب برگزاری مراسم نماز جمعه در مصلای اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری مراسم نماز جمعه در مصلای اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری مراسم نماز جمعه در مصلای اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه