پرداخت وام ازدواج در اصفهان

پرداخت وام ازدواج در اصفهان

شرایط و روش پرداخت وام 10 میلیونی ازدواج

ابراهیم مشرف در گفتگو با ایرنا افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران در پرداخت وام یکصد میلیون ریالی ازدواج پیشتاز بوده و از اوایل خرداد ماه جاری پرداخت این تسهیلات را آغاز کرده است . 
وی با بیان اینکه مدت بازپرداخت این وام 48 ماه است، تصریح کرد: سررسید اولین قسط یک ماه پس از پرداخت تسهیلات مذکور خواهد بود و سود این تسهیلات 4 درصد است. 
مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان خاطرنشان کرد: متقاضیان فقط از تاریخ عقد به مدت یکسال مهلت ثبت نام جهت استفاده از تسهیلات را دارند. 
وی با بیان اینکه تسهیلات قرض الحسنه فقط یکبار پرداخت می شود، افزود: به هریک از زوجین مبلغ یکصد میلیون ریال تسهیلات ازدواج تغلق می گیرد. 
مشرف اضافه کرد: اصل و کپی سند ازدواج شناسنامه زوجین و ضامن کارت ملی و کد پستی، آدرس و کد رهگیری از سایت مورد نیاز است. 
وی به مصوبه 28 فرورین امسال نمایندگان مجلس در درباره ارائه وام ازدواج توسط بانکها اشاره و تصریح کرد: نمایندگان بانک مرکزی را موظف کردند که تمامی بانکها و موسسه های اعتباری را ملزم کند که به اندازه سهم خود از مجموع سپرده های قرض الحسنه پس انداز و جاری در پرداخت تسهیلات مشارکت و در اولویت قرار دهند. 
مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان با اشاره به اینکه وام ازدواج از جمله وامهای تکلیفی است، اضافه کرد: پارسال یکهزار و 200 وام ازدواج به زوجهای اصفهانی پرداخت شده و از ابتدای امسال تاکنون 200 فقره وام ازدواج 30 میلیون ریالی پرداخت شده است. 
بانک مهر ایران به عنوان نخستین بانک تخصصی قرض الحسنه در کشور با هدف گسترش سنت نیکوی قرض الحسنه و احیای بانکداری اسلامی در سال 86 تاسیس شده است

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره پرداخت وام ازدواج در اصفهان

  • برای مطلب پرداخت وام ازدواج در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد پرداخت وام ازدواج در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره پرداخت وام ازدواج در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه