هوای اصفهان ناپاک است

هوای اصفهان ناپاک است

افزایش آلاینده ها و گرد و غبار باعث آلایندگی هوا شده است

 با توجه به بررسی نتایج به دست آمده از پایگاه های سنجش کیفیت هوا در شهر، وضعیت کیفی هوای اصفهان از 24 گذشته تا صبح امروز یکشنبه 30 خرداد با میانگین 132(AQI) در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.
غلظت آلاینده ها در ایستگاه میدان احمد آباد 134، بزرگراه خرازی 143، میدان خواجو 122میدان امام حسین 140، خیابان رودکی 124 و بلوار دانشگاه به 127 (AQI) رسیده است. 
همچنین وضعیت کیفی هوا در شهرستان خمینی شهر 136، شاهین شهر 134، مبارکه 121 و سجزی 149 (AQI) گزارش شده است.
توده گرد وغبارازهفته گذشته هوای استان های شمال غربی کشور را آلوده کرده و درروزهای اخیر به سایر مناطق از جمله اصفهان نیز سرایت کرده است.
بر اساس شاخص آلودگی هوا، این شاخص از 0 تا 50 هوای خوب، 51 تا 100 هوای متوسط ، 101 تا 150 ناسالم برای گروه های حساس، 151 تا 200 ناسالم، 201 تا 300 خیلی ناسالم، 301 تا 500 خطرناک است.
اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز اعلام کرد: تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر شرایط به نسبت ناپایدار جوی تا سه روز آینده بر روی استان است.
بر این اساس در نیمه شمالی استان پدیده غالب وزش باد به نسبت شدید و در مناطق شرقی و تا حدی مرکزی احتمال پدیده گرد و خاک در استان پیش بینی می شود.
همچنین امروز(یکشنبه) غبار صبحگاهی و کاهش دید در نواحی شرقی و مرکزی پیش بینی می شود.
بر این اساس هوای استان صاف و غبارآلود در ساعات بعد از ظهر تا قسمتی ابری و وزش باد و در مناطق شمال شرقی باد تا به نسبت شدید با احتمال گرد و خاک پیش بینی می شود. 
امروز(یکشنبه) وزش باد آرامتر و بعد از ظهر سه شنبه وزش باد بطور مجدد کمی شدیدتر خواهد بود. 
دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر نقاط استان یک تا دو درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.
هوای کلانشهر اصفهان برای امروز، صاف و غبار صبحگاهی، در بعداز گاهی وزش باد و برای روز دوشنبه، صاف تا کمی ابری و غبارآلود و گاهی وزش باد پیش بینی شده است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره هوای اصفهان ناپاک است

  • برای مطلب هوای اصفهان ناپاک است نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد هوای اصفهان ناپاک است وارد نمائید

نظر شما درباره هوای اصفهان ناپاک است

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه