گزارش لغو کنسرتها در اصفهان

گزارش لغو کنسرتها در اصفهان

در جلسه استانداری مطرح شد

رسول زرگرپور روز پنجشنبه در نشست با رئیسان و دبیران احزاب و تشکل های سیاسی استان و بدون توضیح بیشتر در این زمینه گفت: 76 حزب سیاسی فعال و نیمه فعال در استان وجود دارد که از این تعداد 34 حزب فعال هستند.
استاندار اصفهان گفت: برگزاری هیچ کُنسرت و جلسات سیاسی در سه سال گذشته در این استان لغو نشده است.
وی افزود: تعداد احزاب اصلاح طلب و اصولگرا در استان اصفهان با هم برابر است.
زرگرپور با بیان اینکه سه حزب دیگر نیز در حال دریافت مجوز هستند، گفت: در سال گذشته مجوز فعالیت 18 شعبه احزاب در استان صادر شد.
وی گفت: اصفهان امسال با یک خشکسالی بی سابقه در چهل سال گذشته مواجه است و در رتبه چهارم استان های خشک کشور قرار دارد.
وی افزود: در منطقه نایین 80 درصد و در منطقه اصفهان 55 درصد کاهش بارش گزارش شده است.
زرگرپور گفت: در سرشاخه های حوضه آبریز زاینده رود نیز 20 درصد کاهش بارش گزارش شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه فصل بارش به اتمام رسیده، اصفهان جزو استان های دارای خشکسالی بسیار شدید قرار گرفته است.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت کشت پاییزه در استان بخوبی انجام شد، گفت: با وجود خشکسالی و کمبود آب، کشت پاییزه در منطقه نیز بطور کامل انجام شد.
وی با بیان اینکه کشت جو در استان نسبت به سال قبل 15 درصد افزایش یافته است، گفت: پیش بینی می شود امسال 260 هزار تُن گندم و 210 هزار تُن جو از مزارع استان برداشت شود.
زرگرپور گفت: با توجه به گزارش هواشناسی که بارش های امسال را سه ماه دیرتر اعلام کرد باید تا پایان زمستان آب شرب کنترل و مدیریت شود و مردم نیز باید در مصرف آب صرفه جویی کنند.
وی گفت: مشکلات اقتصادی و بیکاری از مهمترین چالش های کشور است، اما در استان اصفهان تمهیداتی برای کاهش مشکلات این بخش اندیشیده شده است.
وی افزود: برای اولین بار در پنج سال گذشته نرخ تورم در استان در طول دو ماه گذشته یک تا نیم درصد پایین تر از نرخ متوسط کشور قرار گرفت و نرخ بیکاری نیز که یک تا دو درصد بالاتر از میانگین کشوری بود، به متوسط کشوری نزدیک شد. 
استاندار اصفهان با اشاره به تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به پیشنهاد استان اصفهان و برگزاری جلسات منظم و تفویض اختیار به استانداران افزود: با بررسی پرونده 850 واحد تولیدی و تثبیت 26 هزار اشتغال، وضعیت بیکاری در استان اصفهان رو به بهبود است.
وی با اشاره به بسته حمایتی دولت گفت: در این بسته حمایتی 10 هزار میلیارد ریال اعتبار برای استان در نظر گرفته و به استان ابلاغ شده که برای واحدهای تولیدی خُرد 10 میلیارد ریال و برای واحدهای تولیدی متوسط 20 میلیارد ریال اختصاص یافته است.
زرگرپور با بیان اینکه اولین واحد اقتصادی هفته گذشته تسهیلات خود را دریافت کرد، افزود: بانک مرکزی به همه بانک ها اعلام کرده است که 10 درصد از منابع خود را به این تسهیلات اختصاص دهند و هیچگونه نگرانی در باره ارائه تسهیلات وجود ندارد.
وی از بسته تشویقی صادرات نیز خبر داد و گفت: در حال جمع بندی نظرات برای این بسته حمایتی هستیم تا تصمیم نهایی گرفته شود.
زرگرپور بااشاره به وضعیت طرح های عمرانی استان تصریح کرد: مصلای بزرگ امام خمینی اصفهان پس از رفع مشکلات آن برای برگزاری نماز جمعه در ماه مبارک رمضان آماده شد.
وی افزود: سقف شبستان اصلی مصلا کامل شده است و تا سه ماه آینده کتیبه آن نیز کامل می شود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه طرح مصلای اصفهان روی ریل تکمیل قرار گرفته و کارهای آن پیشرفت خوبی داشته است، گفت: کف این مصلا مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی به مساحت 200 هزار متر مربع کامل شده است و تنها بخشی از فضاهای جانبی مصلا باقی خواهد ماند. 
وی در باره ورزشگاه نقش جهان نیز گفت: در حال حاضر زمین چمن آن و مجموعه مربوط به یکی از تیم ها شامل رختکن و سرویس های بهداشتی آماده شده و مجموعه تیم دیگر نیز در حال اجراست.
استاندار اصفهان گفت: تمام آرزوی ما برگزاری مسابقات لیگ شانزدهم در ورزشگاه نقش جهان است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره گزارش لغو کنسرتها در اصفهان

  • برای مطلب گزارش لغو کنسرتها در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد گزارش لغو کنسرتها در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره گزارش لغو کنسرتها در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه