دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان نجف آباد

دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان نجف آباد

بیمارستان شهید محمد منتظری نجف آباد دارای سرویس سی تی اسکن شد

دکتر حمید گله داری روز جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: نصب و راه اندازی این دستگاه در راستای ادامه تجهیز و بهسازی مراکز درمانی شهرستان نجف آباد انجام شد.
وی همچنین از نصب دستگاه ام آر آی با هزینه تقریبی 45 میلیارد ریال در بیمارستان منتظری نجف آباد خبر داد و اظهارکرد: این دستگاه پس از آزمایش های لازم بهره برداری می شود.
وی گفت: از زمان اجرای طرح تحول نظام سلامت تاکنون طرح های عمرانی و زیرساختی خوبی در شهرستان نجف آباد اجرا شده است که شاخص ترین آنها را طرح توسعه بیمارستان شهید محمد منتظری در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع است.
گله داری، بهسازی بخش دیالیز و افزایش 10 تخت بستری در این بیمارستان را از اقدامات انجام شده در سال گذشته بیان کرد و افزود: بازسازی بخش ' سی سی یو ' و افزایش شش تخت بستری جدید و راه اندازی بخش ' آی سی یو ' با ظرفیت 17 تخت در بیمارستان شهید منتظری از جمله اقدامات انجام شده پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان نجف آباد، بازسازی و توسعه زایشگاه با ظرفیت پنج تخت زایمان، خرید و نصب دستگاه اکسیژن ساز، بهسازی و تعویض تجهیزات رختشویخانه و آغاز عملیات ساختمانی آزمایشگاه جدید و سالن همایش رااز دیگر طرح های اجرا شده در این مرکز درمانی اعلام کرد.
اجرای طرح تحول نظام سلامت از اردیبهشت سال 93 با هدف ارتقای نظام سلامت، درمان و بهداشت و کاهش هزینه های درمانی برای مردم در کشور آغاز شده است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان نجف آباد

  • برای مطلب دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان نجف آباد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان نجف آباد وارد نمائید

نظر شما درباره دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان نجف آباد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه