برنامه نمایش تئاتر اصفهان

برنامه نمایش تئاتر اصفهان

برنامه نمایش تئاتر در سالنهای نمایش اصفهان

بعد از ماه مبارک رمضان و همزمان با عید سعید فطر سالن های نمایش این استان میزبان هنرمندان و علاقمندان به هنر نمایش است.
به گزارش روابط عمومی تالار هنر اصفهان، در تالار هنر واقع در جنوب این شهر بعنوان مرکز تخصصی تئاتر و سینما، نمایش'پنهان خانه پنج در' به نویسندگی حسین کیانی و کارگردانی احسان جانمی از 15 تا 25 تیر در ساعت 19 در حال اجراست.
در مجتمع فرهنگی و هنری استاد فرشچیان اصفهان نیز نمایش 'مالی سویینی' به نویسندگی 'برایان فری یل' و کارگردانی میثم کیان تا 30 تیر امسال اجرا می شود.
این نمایش همزمان با عید سعید فطر به روی صحنه رفت و با استقبال خوبی همراه بود.
همچنین 'نمایش بیوه های غمگین سالار جنگ' نیز در تالار استاد فرشچیان به روی صحنه رفته است.
این نمایش به نویسندگی محمدامیر یاراحمدی و روایت شهاب الدین حسین پور کارگردان این اثر نمایشی با بازی بازیگرانی چون گلاب آدینه، شیرین بینا، مونا فرجاد، حمید رحیمی، محمد صدیقی مهر و حمیده مستعان در شهر اصفهان به روی صحنه است. 
این نمایش از نوزدهم تا بیست و یکم تیر در دو سانس در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری استاد فرشچیان به روی صحنه است. 
در شاهین شهر نیز نمایش «بلافلیا'(دنیای بدون ارتودنسی) کار رادمهر کشانی برای نخستین بار در سالن فرهنگسرای ادب و هنر این شهر از 16 تیر الی چهارم مرداد و از پنجم الی 15 مرداد نیز در تالار شیخ بهایی شاهین شهر بر روی صحنه خواهد بود. 
نمایش در اصفهان سابقه چندصد ساله دارد و نمایش های کمدی اصفهان در چهارباغ و اجراهای مشهور در تماشاخانه های سپاهان خنده را بر لب هر تماشاگری می نشاند.
در گذشته تئاتر اصفهان بخصوص کمدی این خطه در داخل و حتی خارج از کشور علاقه مندان خاص خود را داشت بگونه ای که در دهه های گذشته برخی گردشگران داخلی و حتی خارجی غیر از دیدن آثار تاریخی و فرهنگی اصفهان، تماشای تئاتر کمدی این شهر را نیز در برنامه های سفر خود به اصفهان قرار می دادند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برنامه نمایش تئاتر اصفهان

  • برای مطلب برنامه نمایش تئاتر اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برنامه نمایش تئاتر اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برنامه نمایش تئاتر اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه