آتش سوزی در سیتی سنتر اصفهان

آتش سوزی در سیتی سنتر اصفهان

این حادثه خسارت زیادی در برنداشت

 این حادثه که دلیل آن بی دقتی نیروهای خدماتی و جوشکاری سقف عنوان شده، هیچگونه خسارت جانی و مالی در پی نداشت.
مسعود صرامی مدیر مجموعه سیتی سنتر اصفهان در این باره تصریح کرد: این حادثه بر اثر بی دقتی کارگران ساختمانی و حین جوشکاری سقف شیب دار و چوبی فاز دوم این مجموعه رخ داد.
این آتش سوزی که در بخشی از طرح توسعه یا فاز دوم این مجموعه در حال احداث رخ داد با حضور بموقع ماموران آتش نشانی مهار و از گسترش آن به سایر قسمت ها جلوگیری شد.
به گفته شاهدان عینی، دود ناشی از آتش سوزی سازه های چوبی و قالب بندی سقف بحدی بود که خریداران و فروشندگان مجموعه اصلی سیتی سنتر از این ساختمان خارج شدند.
سال گذشته نیز سقوط لوله های فاضلاب از سقف پارکینگ مجموعه تجاری سیتی سنتر اصفهان حادثه ساز شد و تعدادی از شهروندان را راهی مراکز درمانی کرد.
در این حادثه به حدود 50 دستگاه خودروی پارک شده در پارکینگ این مجموعه خسارت وارد شد و تعدادی از شهروندان نیز دچار مصدومیت جزئی شدند.
مجموعه تجاری و فروشگاهی سیتی سنتر در جنوب شهر اصفهان و ابتدای جاده شیراز قرار دارد.
این مجموعه، نام اصفهان را در ردیف دارندگان بزرگترین مجموعه های تجاری ایران قرار داده است. 
مجموعه سیتی سنتر اصفهان در هفت طبقه شامل دو طبقه پارکینگ با ظرفیت پنج هزار و 500 خودرو، سه طبقه مرکز خرید(Hyper Star) و واحدهای تجاری، دو طبقه مجموعه سینمائی، سالن چند منظوره، فود کورت و سالن های مختلف است. 
این مجتمع تجاری بزرگ در سال 2012 با سرمایه گذاری و مشارکت شرکت خورشید سپاهان و دو شرکت اماراتی و سویسی احداث و راه اندازی شد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره آتش سوزی در سیتی سنتر اصفهان

  • برای مطلب آتش سوزی در سیتی سنتر اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد آتش سوزی در سیتی سنتر اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره آتش سوزی در سیتی سنتر اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه