ديجيتال پد چيست؟

		  ديجيتال پد چيست؟

تكنولوژي به خدمت ايجاد هرچه سريعتر اطلاعات درآمده است

 
 
با پیشرفت روز به روز بشر و بیشتر شدن مشغله و گرفتاری ها ی او ، خود همین بشر برای انجام سریع تر کارهایش نسبت به گذشته ، دست به نوآوری ها و ابداعاتی می زند تا ضمن تسلط بر زمان ، هزینه ها و بر هم ریختگی های دور و برش را سر و سامان دهد. یکی از این ابداعات ، اختراع Digital Pad هاست. Digital Padها یا همان صفحات دیجیتالی ،امروزه کاربرهای بسیاری را پیدا کرده است.امروزه استفاده ازdigital pad ها در جلسات(برای نوشتن نکات و حتی صورت جلسه) ، برای دانش آموزان و دانشجویان، فروشنده ها، بیمارستانها ، کارکنان شرکت های بیمه ، خبر نگاران و نویسنده ها و.... خیلی خیلی رواج پیدا کرده و همه آنها برای برداشتن نکات ، طرح ها و ضبط ایده هایی که ممکن است یکباره هر لحظه و هر جا به ذهنشان خطور کند و .... از آن استفاده می کنند.
معمولا بهترین ایده ها و تفکرات زمانی به ذهنمان خطور می کند که یا در حال صحبت کرن با تلفن و یا در وسط یک جلسه و ... هستیم، آنگاه ناچاریم برای اینکه یادمان نرود سریعا یک تکه کاغذ پیدا کنیم و یادداشت کنیم. با ابداع digital pad ها دیگر نگرانی از بابت از دست رفتن یا گم شدن اطلاعات که شاید یک جاهایی به جان طرف هم وابسطه بود ، عملا وجود نداشت . کسی که یکی از digital pad ها را دارد ، بلافاصله و همزمان با نوشتن مطالب و نکاتش ، تمام دست نوشته هایش به صورت دیجیتالی ضبط شده و تنها با اتصال آن به کامپیوتر می تواند به هر صورتی که تمایل دارد ، خروجی نهایی را در کامپیوترش ذخیره کند.
در میان تولید کنندگان مختلف این سری digital pad ها ، شرکت جنیوس جزو پیشگامان و بهترین ها محسوب می شود که با ایجاد تنوع مدل و قیمت بسیار مناسب توانسته سهم خیلی زیادی از بازار جهانی مربوط به digital pad ها را به خود اختصاص دهد. digital pad های این شرکت که به G-NOTE معروف هستند دارای اندازه های مختلف و قابلیت جالبی هستند.
G-NOTE ها مانند سایر digital pad ها دارای قابلیت های تقریبا یکسانی است ولی از برخی جهات دارای امکانات و ویژگی های مختص به خودش است که به شما معرفی خواهیم کرد؛
شیوه ی بکار گیری G-NOTE بسیار ساده است و براحتی می توانید با آن کار کنید. روش اتصال ان نیز از طریق USB است.شما می توانید هر لحظه و هر زمان که خواستید آنرا روشن کرده و تند و با عجله متون خود را بنویسید و تنها با فشار یک دکمه که در کنار LCDآن است تعداد صفحات زیادی را ذخیره کنید همچنین می توانید از صفحه ی دیجیتالیتان به عنوان Tablet استفاده کرده و با قلم دیجیتالی ، کاری شبیه به حرکات موس را هم انجام دهید. داشتن یک حافظه ۳۲ مگابایتی در این لوح به شما این امکان را تا در حدود ۱۰۰ صفحه از نوشته هایتان را در آن مدیریت و ذخیره کنید. وقتی که به اداره یا دفترتان بر میگردید فقط کافیست تا G-NOTE را به کامپیوتر وصل کنید و اطلاتتان را تخلیه کنید.برنامه ی G-NOTE Editor که به همراه این وسیله عرضه شده ، قابلیت دیدن، سازماندهی،تغییر و پانویسی را هم صورت دهید. ضمنا شما می توانید صفحات ضبط شده تان را در برنامه هایی نظیر WORD و OutlookوPowerPointوEXEL کپی کنید یا پیوست بزنید یا آنها را از طریق E-mail با دیگران به اشترک بگذارید.
متعجب خواهید شد ، اگر بدانید که G-NOTE ۷۱۰۰ با چه سرعتی می تواند کارهایتان را آسان ودر وقتتان صرفه جویی کند. G-NOTE ۷۱۰۰ میتواند منبع ذخیره ی اطلاعاتتان هم باشد و بمانند CoolDisk عمل کند به دلیل آنکه ضمن داشتن حافظه ی ۳۲ مگابایتی اکان اضافه کردن حافظه های SDهم وجود دارد. امکان استفاده از نوشت افزار های معمولی (کاغذ و خودکار ساده) خیال شما را در عدم استفاده از موارد مصرفی مخصوص ، راحت می کند.
در زیر به اختصار، برخی ویژگی های G-NOT ۷۱۰۰ را عنوان می کنیم:
۱) ابزاری حرفه ای برای جلسات،نکته برداری ها و یا نمایشش منظورمان.
۲) استفاده به عنوان TABLET و ویرایش تصاویر.
۳) قابلیت چرخش در چهار جهت.
۴) استفاده از هر ذو دست به آسانی.
۵) دارا بودن حافظه داخلی ، جایگاه اضافه شدن حافظه و کاربرد بعنوان COOLDISK
۶) قابلیت دخیره ۱۰۰ صقحه در حافظه ۳۲ مگابایتی.
۷) ذخیره سازی فایل ها با فرمت های exel,PowerPoint,outlook,word,PNG,PDF, و ....
۸) سایز A۴
۹) پشتیبانی از نرم افزار های OCR و اسکریپت ها.
۱۰) سرعت انتقال داده ها تا ۲۰۰۰ RPS
۱۱) ریزولوشن ۲۰۰۰ LPI
۱۲) قابلیت ۱۲میلی متر کاغذ گذاری معادل ۱۲۰ صفحه.
۱۳) استفاده از لوازم التحریر معمولی
و ....
از سایر وسایل همراه نیز می توان به:
۱) دو عدد خودکار دیجیتالی قرمز و آبی
۲) کیف چرمی
۳) کاغذ
۴) باطری
۵) کابل ارتباطی
اشاره کرد.
مخلص کلام ، G-NOTE ۷۱۰۰ وسیله ای حرفه ای برای زندگی روزانه است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

مقالات ثبت شده توسط مای اصفهان : 1265
اشتراک : 		  ديجيتال پد چيست؟ در فیس بوک تویتر مای اصفهان

نظرات کاربران درباره ديجيتال پد چيست؟

  • برای مطلب ديجيتال پد چيست؟ نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد ديجيتال پد چيست؟ وارد نمائید

نظر شما درباره ديجيتال پد چيست؟

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
بازگشت به بالای صفحه