بررسی مشخصات لپ تاپ جدید دل مینی 10

 بررسی مشخصات لپ تاپ جدید دل مینی 10

بازار نوت بوک های سایز کوچک و مخصوصا 10 اینچ روز به روز داغ تر می شود. در این میان دل اینسپایرون 10 اینچ در این میان با دیگر رقبا به خوبی رقابت می کند.

بازار نوت بوک های سایز کوچک و مخصوصا 10 اینچ روز به روز داغ تر می شود. در این میان دل اینسپایرون 10 اینچ در این میان با دیگر رقبا به خوبی رقابت می کند، زیرا که در میان هم ردیفان خود سبک ترین و باریک ترین می باشد. همچنین قطعات بیشتری از آن قابلیت تعویض و ارتقاء را دارند.

دل مینی 10 در میان دو مدل دیگر مینی یعنی 9 و 12 به نظر در اندازه ی مناسبی قرار دارد. هر دو ویژگی کوچک و سبک بودن را دارد و هم در عوض مانیتور آن آنقدر بزرگ می باشد که بتوان با آن احساس راحتی کرد.

با چنین قیمتی دل مینی به شما پردازنده ی 1.6 گیگاهرتزی Intel Atom Z530، رم DDR2 1 گیگابایتی، هارد دیسک 160 گیگابایتی و سیستم عامل ویندوز XP را ارائه می کند. همچنین همانطور که از نامش پیداست دارای مانیتور 10 اینچی با رزولوشن 1024X600 می باشد.

ممکن است کمپانی دل کمی دیرتر وارد بازار رقابت کلاس 10اینچ شده باشد ولی از آن جایی که در بین همه ی آن ها سبک ترین، باریک ترین و قوی ترین می باشد کاملا گوی سبقت را از بقیه ربوده است. مخصوصا در قسمت صفحه ی کلید نظیر ندارد و صفحه ی کلید آن نسبت به بقیه و حتی مدل های 12 اینچ بسیار بزرگتر به نظر می رسد.

کمپانی دل ادعا می کند که در آینده ی نزدیک با تغییرات و ارتقا هایی که در آن خواهد داد این لپ تاپ مجهز به کارت TV درونی و سیستم GPS نیز بشود.

البته Dell mini 10 دارای نقطه ضعف های فاحشی نظیر صفحه ی لمسی ماوس و نیز دکمه های صفحه ی لمسی ماوس زشتی می باشد و نیز باتری لیتیوم یون 3 سلولی دارد که احتمالا در آینده 6 سلولی آن روانه ی بازار می شود.

از لحاظ شمایل بسیار شبیه به مدل 9 و 12 اینچ می باشد و درب آن مشکی متالیک می باشد که برای به جای ماندن اثر انگشت بر روی آن بسیار مستعد است. در درون آن نیز در قسمت پایینی صفحه ی کلید جای خوبی برای استراحت دست وجود دارد.

ابعاد آن 10.3 x 7.2 x 1.3 اینچ می باشد و دارای حافظه ی کش 512 مگابایتی و سرعت باس 533 مگاهرتزی می باشد. کارت گرافیک آن نیز Intel X3100 358 مگابایتی می باشد. مودم ندارد ولی انواع دیگر امکانات اتصالی اینترنتی را پشتیبانی می کند، همچنین دارای خروجی HDMI نیز می باشد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

مقالات ثبت شده توسط مای اصفهان : 1265
اشتراک :  بررسی مشخصات لپ تاپ جدید دل مینی 10 در فیس بوک تویتر مای اصفهان

نظرات کاربران درباره بررسی مشخصات لپ تاپ جدید دل مینی 10

  • برای مطلب بررسی مشخصات لپ تاپ جدید دل مینی 10 نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد بررسی مشخصات لپ تاپ جدید دل مینی 10 وارد نمائید

نظر شما درباره بررسی مشخصات لپ تاپ جدید دل مینی 10

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
بازگشت به بالای صفحه