بررسي تبلت iPad

بررسي تبلت  iPad

ipad این فقط یک نام نمی باشد. فراتر از یک محصول، این یک عبارت است، یک ایده! و پرچم دار حرکت عظیمی در دنیای الکترونیک خواهد بود. قبل از iPAD از این دستگاه با نام اپل Tablet, the Slate, Canvas یاد می کردند و پس از حدود 10 سال بالاخره با نام iPAD به واقعیت تبدیل شد. این دستگاه که در 27 ژانویه سال 2010 معرفی شد در حقیقت کلاس جدیدی از کامپیوترهای شخصی قابل حمل خواهد بود

وکیا X3 را شاید بتوان همان X6 ارزان قیمت نامید. این گوشی تلفن همراه نیز برای علاقه مندان به موسیقی بسیار مناسب می باشد. طراحی آن بسیار زیبا است و در رنگ های قرمز-مشکی و آبی نقره ای روانه ی بازار گشته است. ابعاد آن بسیار کوچک است و در اندازه های 96 X 49.3 X 14.1 میلیمتر می باشد. این یعنی بسیار کوچکتر از مدل X6 به خصوص در طول، ولی قطر آن یک میلیمتر بیشتر است. در عین حال X3 فقط 103 گرم وزن دارد یعنی 19 گرم سبک تر از X6، در دست با آن احساس راحتی بسیاری می کنید چرا که سبک، باریک و صیقلی است، به همین دلیل نیز به راحتی در جیب شلوار جین شما فرو می رود. نوکیا X3 قادر است تا از باندهای 900، 1800 و 1900 GSM پشتیبانی کند.

نمایشگر LCD نوکیا X3 یک نمایشگر TFT 256000 رنگ می باشد. این نمایشگر 2.2 اینچی با دقت 320 X 240 پیکسل ساخته شده است. از ویژگی های خوب آن می توان به دوربین 3.2 مگاپیکسلی اشاره کرد. این دوربین توانایی گرفتن عکس هایی در رزولوشن 2048 X 1536 پیکسل را دارا می باشد و دارای فوکوس خودکار نیز هست. با وجود فوکوس خودکار دیگر شما لازم نیست که نگران خارج از فوکوس بودن جسمی در عکس های گرفته شده ی خود باشید، همچنین این دوربین قابلیت فیلم برداری با کیفیت QCIF و 15 فریم بر ثانیه را دارد.

این گوشی امکانات ارتباطی بسیار خوبی ارایه می نماید. همانند بسیاری دیگر از گوشی های تلفن همراه از SMS، MMS و Email پشتیبانی می کند. این گوشی با یک بلوتوث نسخه ی 2.1 به همراه A2DP تجهیز شده است. بنابراین شما می توانید تا فایل های خود را با سرعت زیاد بین نوکیای خود و گوشی های دیگر و نیز با کامپیوتر رد و بدل کنید. به جز آن این گوشی دارای یک پورت Micro USB نسخه ی 2 نیز می باشد که برای انتقال حجم زیادی از فایل ها بین موبایل و کامپیوتر به علت سرعت زیاد انتقال بسیار مناسب است. این گوشی قابلیت پشتیبانی از GPRS را نیز دارد، بدین طریق شما می توانید از طریق اپراتور تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی پیدا کنید. مرورگر اینترنت WAP 2.0 آن نیز این کار را برای شما بسیار ساده می نماید، چرا که قادر است تا از HTML وxHTML پشتیبانی کند.

و اما به سراغ ویژگی اصلی این گوشی می رویم که در آن ویژگی های خوبی را ارائه می دهد، و آن قابلیت پخش صوتی و تصویری می باشد. این گوشی می تواند به مدت 24 ساعت و بدون وقفه به پخش موسیقی بپردازد. ذخیره کردن تعداد بسیار زیادی فایل موسیقی به علت ظرفیت زیاد کارت حافظه ی 2 گیگابایتی آن امکان پذیر می باشد. همچنین دارای یک حافظه ی داخلی 70 مگابایتی نیز می باشد، ولی اگر باز هم به فضای بیشتری برای ذخیره کردن فایل های موسیقی خود احتیاج داشتید می توانید با اضافه کردن کارت حافظه ی MicroSD این کار را انجام دهید. این ویژگی ها X3 را تبدیل به یک ابزار استثنایی برای علاقه مندان به موسیقی کرده است. پخش کننده ی صوتی تصویری Nokia X3 قادر به پخش فایل هایی با فرمت های MP3،MP4،eAAC+،WMA می باشد، پس دیگر نیاز نیست که نگران پشتیبانی نشدن فرمت فایل مورد نظرتان توسط گوشی باشید. همچنین یک Audio jack 3.5 میلیمتری با این گوشی همراه می باشد که کیفیت بسیار عالی را برای شما ارمغان می آورد و برای شما از گوش کردن به موسیقی خاطره ی خوشی را بر جای می گذارد. اگر شما از طرفداران گوش دادن به برنامه های رادیویی هستید، یا کمتر فرصت در خانه بودن و تماشای اخبار از طریق تلوزیون را دارید باید به شما بگوییم که بر روی این گوشی یک رادیو FM استریو با کیفیت بسیار بالا به همراه RDS نصب شده است. در کل اگر از علاقه مندان به گوش کردن به موسیقی هستید و بودجه ی کمتری هم در اختیار دارید این گوشی برای شما بسیار مناسب می باشد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

مقالات ثبت شده توسط مای اصفهان : 1265
اشتراک : بررسي تبلت  iPad در فیس بوک تویتر مای اصفهان

نظرات کاربران درباره بررسي تبلت iPad

  • برای مطلب بررسي تبلت iPad نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد بررسي تبلت iPad وارد نمائید

نظر شما درباره بررسي تبلت iPad

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
بازگشت به بالای صفحه