لپ تاپ ایسر اسپایر 6930

		  لپ تاپ ایسر اسپایر 6930

بررسي لپ تاپ ایسر اسپایر 6930 و مشخصات فني كامل آن

لپ تاپ ايسر 6930

لپ تاپ ایسر اسپایر 6930
لپ‌تاپ Acer Aspire 6930 به رده‌ی لپ‌تاپ‌های سری Home Entertainment کمپانی Acer تعلق دارد. این سری لپ‌تاپ‌هایی هستند که همگی از ویژگی نمایشگر واید براق، پردازنده‌ی دو هسته‌ای و بعضی امکانات و خصوصیات مولتی مدیا که به ویژگی Entertainment آن کمک می‌کنند مجهز هستند. سری نوت‌بوک‌های 6930 از GM45 Chipset بهره می‌برند. از بعضی ویژگی‌های آن می‌توان به نمایشگر 16 اینچی واید ، وزن 3 کیلوگرم و ویندوز 7 اشاره کرد. با وزن حدود 3 کیلوگرم و ضخامت حدود 4.3 سانتی‌متر نوت‌بوک Aspire 6930 چندان در رده‌ی سبک وزن‌ها قرار نمی‌گیرد. جعبه را که باز کردیم درون آن یک باتری 6 سلولی، آداپتور AC و دفترچه‌های دستورالعمل قرار داشت. هیچ CD همراه با آن وجود ندارد. نمایشگر بسیار براق می‌باشد، بدین معنی که غبار و اثر انگشت به جای مانده بر روی آن به خوبی نمایان هستند. قسمت استراحت مچ و تاچ پد از جنس بسیار عالی Texture ساخته شده‌اند. صفحه کلید را قابی از جنس پلاستیک دربر گرفته است. در قسمت بالای صفحه کلید نیز دکمه‌ی پاور، اسپیکرها و نوار کنترل مدیا وجود دارد.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: لپ تاپ نوع معمولی - وزن 2.9 کیلوگرم
پردازنده: Intel Core 2 Duo 2.2 GHz - Cache 2 MB - BUS 800 MHz
حافظه: 4 GB DDR2
هارد دیسک: 320 GB 5400 RPM
کارت گرافیک: Intel GMA 4500 MHD 128 MB UpTo 1690 MB
صفحه نمایش: 16.4" - Bright LCD
امکانات: DVD-RW - مودم داخلی - بلوتوث اکسترنال - Card Reader - Webcam - LAN - WiFi - iLink - HDMI - VGA Port
سایر مشخصات: باتری 6 سلولی - Microsoft Windows 7
نام ها ديگر : Acer 6930
:: نقد و بررسی Acer Aspire 6930-A
لپ‌تاپ Acer Aspire 6930 به رده‌ی لپ‌تاپ‌های سری Home Entertainment کمپانی Acer تعلق دارد. این سری لپ‌تاپ‌هایی هستند که همگی از ویژگی نمایشگر واید براق، پردازنده‌ی دو هسته‌ای و بعضی امکانات و خصوصیات مولتی مدیا که به ویژگی Entertainment آن کمک می‌کنند مجهز هستند. سری نوت‌بوک‌های 6930 از GM45 Chipset بهره می‌برند. از بعضی ویژگی‌های آن می‌توان به نمایشگر 16 اینچی واید ، وزن 3 کیلوگرم و ویندوز 7 اشاره کرد.

با وزن حدود 3 کیلوگرم و ضخامت حدود 4.3 سانتی‌متر نوت‌بوک Aspire 6930 چندان در رده‌ی سبک وزن‌ها قرار نمی‌گیرد. در حقیقت در نخستین برخورد با این نوت‌بوک ما به این فکر افتادیم که آن چقدر بزرگ و سنگین است! در مقایسه با PowerBook 12 اینچی که داشتیم به نظر می‌رسید که چند تا از آن‌ها را با هم حمل می‌کنیم. جعبه را که باز کردیم درون آن یک باتری 6 سلولی، آداپتور AC و دفترچه‌های دستورالعمل قرار داشت. هیچ CD همراه با آن وجود ندارد. نمایشگر بسیار براق می‌باشد، بدین معنی که غبار و اثر انگشت به جای مانده بر روی آن به خوبی نمایان هستند. قسمت استراحت مچ و تاچ پد از جنس بسیار عالی Texture ساخته شده‌اند. صفحه کلید را قابی از جنس پلاستیک دربر گرفته است. در قسمت بالای صفحه کلید نیز دکمه‌ی پاور، اسپیکرها و نوار کنترل مدیا وجود دارد.

بی‌شباهت به بسیاری از رقبا، سطح خارجی درب این لپ‌تاپ از براقیت کمتری برخوردار است. قسمت استراحت مچ دارای جنس Texture نیمه سختی است که البته بهتر از جنس پلاستیک نرم است که در بسیاری از لپ‌تاپ‌ها یافت می‌شود. تاچ پد کمی نسبت به قسمت استراحت مچ فرورفتگی دارد ولی دقیقا از همان جنس Texture برخوردار است. قسمت اسکرول با نواری پلاستیکی از قسمت اصلی تاچ پد جدا شده است که در عمل ما این ابتکار را بسیار موثر یافتیم. جدا بودن نوار اسکرول کار را ساده‌تر می‌ساخت. در قسمت بالای استراحت مچ و پیرامون صفحه کلید نوار باریک پلاستیکی براق و مشکی رنگ وجود دارد. در قسمت بالای آن نیز استوانه‌ای وجود دارد که لولاهای نمایشگر را نگهداری می‌کند. در ضمن آن قسمت جایگاه TUBA Subwoofer نیز هست.

در پیرامون نمایشگر پلاستیک براق بیشتری وجود دارد. در قسمت بالای نمایشگر میکروفون و وب‌کم قرار دارند. در قسمت پشت؛ درب از پلاستیک براق آبی بسیار تیره ساخته شده است که البته لوگوی چراغ‌دار Acer نیز بر روی آن وجود دارد. در بیشتر مواقع درب مشکی به نظر می‌رسد ولی اگر بر روی آن نور بیشتری بتابانید رنگ آبی را خواهید دید. متاسفانه این سطح به راحتی اثر انگشت و خراش را به خود جذب می‌کند. اگر به تمیز بودن لپ‌تاپ خود اهمیت می‌دهید لازم است مرتب درب آن را با دستمال نرم تمیز کنید.
پیکربندی خیلی خوب و طراحی زیبا و حرفه‌ای
در دماهای متفاوت و میزان مختلف رطوبت هوا عملکرد خوبی دارد
کارکرد بسیار کم سر و صدا
وبژگی‌های امنیتی بسیار خوب

صفحه کلید تحت فشار کمی خم می‌شود
عمر باتری کم است
وب‌کم عملکرد خوبی ندارد
پیشنهاد برای :

    این مدل لپ تاپ را به کاربرانی که نیازمند یک نوت بوک زیبا و کارآمد و با قیمت مناسب هستند، توصیه می کنیم. دانش آموزان و دانش جویان از جمله کاربران این نوع لپ تاپ هستند

منبع ديجي كالا

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

مقالات ثبت شده توسط مای اصفهان : 1265
اشتراک : 		  لپ تاپ ایسر اسپایر 6930 در فیس بوک تویتر مای اصفهان

نظرات کاربران درباره لپ تاپ ایسر اسپایر 6930

  • برای مطلب لپ تاپ ایسر اسپایر 6930 نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد لپ تاپ ایسر اسپایر 6930 وارد نمائید

نظر شما درباره لپ تاپ ایسر اسپایر 6930

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
بازگشت به بالای صفحه