چه چيز سبب سرگيجه در من مي‌شود؟

چه چيز سبب سرگيجه در من مي‌شود؟

چه چيز سبب سرگيجه در من مي‌شود؟

سرگيجه يکي از شايع‌ترين دلايل مراجعه افراد به پزشک است. سرگيجه ممکن است موجب شود که شما احساس عدم تعادل، افتادن، سبکي‌سر، يا حتي احساس سنکوپ کنيد.
سرگیجه
چرخيدن نوعي سرگيجه است که باعث مي‌شود شما حس کنيد اشياي پيرامون‌تان به دور شما مي‌چرخند. اگر چه سرگيجه مي‌تواند انجام کارهاي معمول روزانه را برايتان سخت کند اما معمولا سبب مشکل جدي نمي‌شود.

دليل سرگیجه چيست؟

پزشکتان ممکن است از شما بخواهد تا توضيح بدهيد که هنگام سرگيجه چه احساسي داريد، چه چيز آن را بدتر مي‌کند و چه چيز سبب بهتر شدن آن مي‌شود. پزشک ممکن است برخي آزمون‌هاي حرکتي را انجام دهد. با حرکت بدنتان به شيوه‌هاي مختلف، پزشکتان سعي مي‌کند تا ببيند که چه چيزي موجب سرگيجه‌تان مي‌شود، پزشکتان ممکن است همچنين فشارخونتان، تعداد ضربان‌قلب و تعداد تنفس‌تان را چک کند. سرگيجه ممکن است با اضطراب يا مشکلات گوش داخلي، قلب يا سيستم اعصاب هم ايجاد شود. برخي داروها مي‌توانند سبب سرگيجه شوند. در مورد داروهايي که مصرف مي‌کنيد با پزشکتان صحبت کنيد چرا که اگر لازم باشد پزشک مي‌تواند آن را تغيير بدهد يا تنظيم کند. سرگيجه چگونه درمان مي‌شوددرمان سرگيجه بستگي به دليل ايجاد‌کننده آن و شکايات شما دارد. داروها گاهي براي بهتر شدن شکايت از سرگيجه استفاده مي‌شود. داروها مي‌توانند همچنين علت سرگيجه را درمان کنند. پزشکتان ممکن است به شما بگويد تا آب بيشتري بنوشيد يا ورزش‌هاي سر و گردن را انجام دهيد. درمان سرگيجه بسيار بااهميت است، چرا که اگر سرگيجه داشته باشيد، احتمال دارد که بيفتيد يا اگر هنگام رانندگي دچار سرگيجه شديد ممکن است دچار تصادف شويد.
 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

مقالات ثبت شده توسط مای اصفهان : 1265
اشتراک : چه چيز سبب سرگيجه در من مي‌شود؟ در فیس بوک تویتر مای اصفهان

نظرات کاربران درباره چه چيز سبب سرگيجه در من مي‌شود؟

  • برای مطلب چه چيز سبب سرگيجه در من مي‌شود؟ نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد چه چيز سبب سرگيجه در من مي‌شود؟ وارد نمائید

نظر شما درباره چه چيز سبب سرگيجه در من مي‌شود؟

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
بازگشت به بالای صفحه