بهترين گوشي هاي اندروئيدي

بهترين گوشي هاي اندروئيدي

اگر شما جزو طرفداران گوشی های اندرویدی هستید، با مطالعه ادامه مطلب می توانید بهترین گوشی های اندرویدی را بشناسید

اگر قصد خرید تلفن هوشمند دارید می توانید بین تعداد مختلفی گوشی موبایل، یکی را انتخاب کنید. بعضی از این گوشی ها دارای سیستم عامل اندروید هستند و بعضی از سیستم عامل سیمبیان و یا سیستم عامل های دیگر استفاده می کنند. گوشی های Apple نیز مجهز به سیستم عامل iOS هستند. اگر شما جزو طرفداران گوشی های اندرویدی هستید، با مطالعه ادامه مطلب می توانید بهترین گوشی های اندرویدی را بشناسید.

تعداد زیادی از گوشی های SmartPhone دارای سیستم عامل Android هستند. اگر SmartPhone شما دارای سیستم عامل اندروید باشد، می توانید لذت استفاده از برنامه های جذاب و متنوعی را در گوشی خود تجربه کنید.گوشی هایی که در ادامه معرفی می کنیم، بهترین گوشی های andoird موجود در بازار هستند.

● Samsung Galaxy S۲

پردازنده دو هسته ای Galaxy S۲ با فرکانس ۱,۲GHzو از خانواده Exynos است، از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند می توان به حافظه داخلی ۱۶GBیا ۳۲GB، دو دوربین ۱,۳ مگاپیکسلی در جلو و ۸ مگاپیکسل در پشت، شبکه بی سیم Wi Fi با پشتیبانی از استانداردهای ۸۰۲,۱۱b/g/n ،بلوتوث نسخه ۳,۰ ، باتری ۱۶۵۰ میلی آمپر ساعت و از همه مهمتر قابلیت ذخیره و پخش تصاویر Full HD اشاره کرد.

صفحه نمایش ۴,۳ اینچی Galaxy S۲ از نوع Super AMOLED WVGA است این صفحه نمایش بسیار شفاف و براق بوده و وضوح تصویرآن ۸۰۰×۴۸۰می باشد. زمان پاسخ گویی تصویر آن نیز ۰,۰۱ میلی ثانیه است. ضخامت این گوشی بسیار کم و حدود ۸,۴۹میلی متر می باشد. Galaxy S۲ علاوه بر باریکی و بزرگی صفحه نمایش، سبک است و تنها حدود ۱۱۶گرم وزن دارد. قیمت این گوشی در بازار جهانی حدود ۷۰۰ دلار است.

● HTC Sensation

اولین نکته ای که در HTC Sensation نظر شما را جلب می کند، صفحه نمایش بزرگ ۴,۳ اینچی آن است که تقریبا تمام قسمت جلوی دستگاه را پوشش می دهد. بدنه دستگاه جنسی مانند آلومینیوم دارد و گوشی در دستان شما کاملا شیک و لوکس به نظر می رسد. صفحه نمایش HTC Sensation بسیار باریک qHD است، یعنی رزولوشن ۵۴۰×۹۶۰ دارد. کیفیت تصویر صفحه نمایش Sharp است و رنگ ها کاملا واضح و زنده هستند. شما می توانید با این گوشی، فایل های ویدئویی را با بهترین کیفیت مشاهده کنید. خصوصا فایل هایی که Aspect Ratio آنها ۱۶:۹باشد به خوبی در این گوشی قابل پخش هستند.

پردازنده قوی این گوشی ۱,۲GHz dual core Qualcomm Snapdragon است و با وجود قرار گرفتن این پردازنده در گوشی، ضخامت آن خیلی زیاد نشده است.قیمت این گوشی در بازار جهانی حدود ۶۰۰ دلار است.

● Sony Ericsson Xperia

Sony Ericsson Xperia ضخامت این گوشی تنها ۷,۸ میلیمتر است. صفحه نمایش آن نیز ۴,۲ اینچ بوده وGPS نیز دارد. دوربین بسیار خوب این مدل ۸,۳مگاپیکسل است. خروجی HDMI به همراه پردازنده ۱ گیگاهرتز Snapdragon و سیستم عامل اندروید ۲,۳ از دیگر ویژگی های بسیار خوب این موبایل است. رزولوشن این مدل ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل است و قابلیت ضبط ویدئوی HD را نیز دارد. صفحه نمایش این گوشی بسیار درخشان است و مشابه AMOLED نوردهی بالایی دارد.قیمت این مدل در بازار جهانی ۵۹۴ دلاراست.

● Samsung Galaxy Ace

این گوشی باریک ترین و سریع ترین گوشی اندرویدی نیست، ولی رابط گرافیکی خوبی دارد و برای همه افرادی که به دنبال گوشی اندرویدی با قیمت مناسب هستند، مناسب است. صفحه نمایش این گوشی AMOLED نیست ولی کیفیت مناسبی دارد. دوربین این گوشی۵مگاپیکسل بوده و با MiroSD دو گیگابایتی عرضه می شود. رزولوشن صفحه نمایش این مدل ۳۲۰ در ۴۸۰ پیکسل و وزن آن ۱۱۳ گرم است Samsung Galaxy Ace. مجهز به نسخه ۲,۲ اندروید بوده و پردازنده آن ۸۰۰MHz ARM ۱۱ است.قیمت این گوشی در بازار جهانی ۲۹۶ دلار است.

● LG Optimus Black

در تلفن همراه Optimus Black از صفحه نمایش ۴اینچی از نوع NOVA استفاده شده که مزایای بسیار جذابی دارد این نمایشگر به روشنی AMOLED بکاررفته در Galaxy S سامسونگ است اما مصرف آن بسیار کمتر است. LG ادعا می کند نمایشگرهای AMOLED دو برابر نمایشگر NOVA که در Optimus Black استفاده شده، انرژی مصرف می کند.یکی دیگر از مزایای Optimus Black باریکی ۹,۱۴ میلی متری آن است که لقب باریکترین تلفن همراه دنیا را از iPhone ۴ اپل گرفته و از آن خود کرده است. وقتی آن را دست بگیرید باریکی و سبکی آن را کاملا احساس خواهید کرد.

رزولوشن صفحه نمایش Optimus Black برابر۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و وزن آن ۱۰۹ گرم است. حافظه داخلی این گوشی ۲GB بوده و دارای دو دوربین است. دوربین جلوی گوشی ۲ مگاپیکسل و دوربین پشت آن ۵مگاپیکسل می باشد. این گوشی قابلیت ضبط ۷۲۰P با ۳۰FPS vh را دارد.قیمت این گوشی در بازار جهانی ۵۰۰دلار است.

● Google Nexus S

Nexus S مجهز به صفحه نمایش ۴اینچی Super AMOLED سامسونگ است، نسبت بسیار بالای کنتراست تصویر و روشنایی ۱,۵ برابر نسبت LCD های معمولی از جمله مزایای نمایشگر Nexus S است. به لطف فناوری Super AMOLED سامسونگ تصویر این گوشی در نور خورشید چهار برابر واضح تر از iphone ۴ است.وزن این گوشی ۱۲۹ گرم و رزولوشن آن ۴۸۰ در ۸۰۰پیکسل است.Google Nexus S دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی بوده و مجهز به سیستم عامل اندروید۲,۳است. پردازنده این مدل GHz ARM Cortex A۸۱ و گرافیک آن PowerVR SGX۵۴۰ است.قیمت این مدل در بازار جهانی۴۵۰ دلار است.

● LG Optimus ۲X

LG Optimus ۲X اولین گوشی دو هسته ای دنیا است. این گوشی موبایل که چند ماه زودتر از Galaxy S II معرفی شد، مجهز به پردازنده دو هسته ای Tegra ۲ انویدیا است. نمایشگر LG Optimus ۲X کیفیت پایین تری نسبت به گوشی های Galaxy و Galaxy S۲ دارد.چیپ گرافیکی این مدل Nvidia است و قابلیت ضبط ویدئوی Full HD دارد.با این گوشی می توانید از طریق Wi Fi در سایت های مختلف بگردید و از سرعت و قدرت پردازنده لذت ببرید. Optimus ۲X می تواند App های Multi Tasking را به راحتی اجرا کند.وزن این مدل ۱۳۹ گرم و رزولوشن آن۴۸۰ در ۸۰۰پیکسل است. دوربین این مدل ۸MP مگاپیکسل و سیستم عامل آن Android ۲.۲ می باشد.قیمت این مدل در بازار جهانی ۴۶۵ دلار است.
       
    
   

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

مقالات ثبت شده توسط مای اصفهان : 1265
اشتراک : بهترين گوشي هاي اندروئيدي در فیس بوک تویتر مای اصفهان

نظرات کاربران درباره بهترين گوشي هاي اندروئيدي

  • برای مطلب بهترين گوشي هاي اندروئيدي نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد بهترين گوشي هاي اندروئيدي وارد نمائید

نظر شما درباره بهترين گوشي هاي اندروئيدي

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
بازگشت به بالای صفحه