رژيم غذايي سالم در تابستان

		  رژيم غذايي سالم در تابستان

ا وجودی كه فصل تابستان ممكن است خاطره پیك نیك ها، چیپس ها و دسرهای شكلاتی خوشمزه را در ذهن تداعی كند اما متخصصان تغذیه معتقدند كه در این فصل دنبال كردن یك رژیم غذایی سالم راحت ترین كار است.


با وجودی كه فصل تابستان ممكن است خاطره پیك نیك ها، چیپس ها و دسرهای شكلاتی خوشمزه را در ذهن تداعی كند اما متخصصان تغذیه معتقدند كه در این فصل دنبال كردن یك رژیم غذایی سالم راحت ترین كار است.

در فصل تابستان سبزیجات و میوه های تازه به میزان فراوان در دسترس است و بنابراین فرصت ها برای انتخاب گزینه های تغذیه ای سالم تر، فراهم می شود.

بنابراین با وعده های غذایی سالم و تمرینات ورزشی مناسب در این فصل می توانید تمام وزن اضافی و ناخواسته خود را از بین ببرید.

نكته اول این كه توصیه می شود برای رفع تشنگی آب بنوشید، هرچند اغلب ما تمایل داریم از نوشیدنی های گازدار در این فصل استفاده كنیم اما آب گزینه ای مناسب تر و عاقلانه تر است.

چون بدن را خنك نگه می دارد و مانع از دست رفتن آب بدن می شود و همچنین كالری اضافی هم به بدن شما وارد نمی كند. آب لیموی تازه و آب نارگیل هم گزینه های مناسبی برای رفع تشنگی در تابستان هستند.
    
    
        
    
    
            یادداشت : جام جم آنلاین (www.jamejamonline.ir)       

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

مقالات ثبت شده توسط مای اصفهان : 1265
اشتراک : 		  رژيم غذايي سالم در تابستان در فیس بوک تویتر مای اصفهان

نظرات کاربران درباره رژيم غذايي سالم در تابستان

  • برای مطلب رژيم غذايي سالم در تابستان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد رژيم غذايي سالم در تابستان وارد نمائید

نظر شما درباره رژيم غذايي سالم در تابستان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
بازگشت به بالای صفحه