Google Plus چیست؟

Google Plus چیست؟

آخرین سرویس Google رقیبی بسیار جدی برای Facebook و دیگر شبکه های اجتماعی است

Google Plus سرویس جدید Google برای حضور در عرصه نرم افزار های اجتماعی است
در این سرویس  همانند دیگر سرویسهای شرکت Google سعی نموده فناوری را به خدمت بگیرد تا بتواند رقبا را کنار بزند . در حال حاضر شرکت Facebook جدی ترین و قویترین شرکت برای رقابت با گوگل است .
Google Plus در واقع توانایی های بیشتری نسبت به رقیب خود Facebook دارد . یکی از توانایی های این سرویس که آنرا از رقیب خود Facebook متمایز نموده است سرویس حلقه ها ی این سرویس است .
در واقع شما میتوانید با حلقه های Google Plus پیامها و اشتراکات خود را بسیار شخصی و تعریف شده نمائید . این سرویس به شما اجازه میدهد که حتی حلقه های خود را بسیازید و آنرا مدیریت کنید . دوستان و همکاران و همکلاسی ها و حتی
فامیل خود را در یک یا چند حلقه مشترک نموده و حق دسترسی های محتلفی به هر حلقه بدهید .
حتی در زمان اشتراک مطلبی و بیان متنی میتنوانید مطلب را برای یک یا چند حلقه ارائه دهید .
یکی دیگر از نکات تفاوت Google Plus نسبت به Facebook قدرت بیشتر در دعوت از دیگران برای عضویت در حلقه های Google Plus است . کافی است اکانت های دیگری که در وب سایت های دیگر دارید ماننده yahoo.com
یا  hotmail.com یا هر سرویس ایمیل عمومی دیگری را در Google Account خود ایجاد نموده تا کلیه دوستان شما در آن سرویسها در سیستم ایجاد دوستان شما اضافه گردند . شما میتوانید هر کدام از دوستانی را که میخواهید در هر کدام از حلقه های خود
ایجاد نمایید . حتی این سیستم جستجو میتواند برای هرکدام از کاربران Google استفاده گردد . کافی است بخشی از اسم کاربر و یا کد کاربری وی را بدانید . Google Plus او را برای شما پیدا میکند و شما میتوانید وی را در سیستم Google Plus خود اضافه کنید.

همچنین سیستم Filtering در Google Plus به شما کمک میکند که همه چیز را  از لحاظ Circle ها و  دسته بندی های اشخاص  فیلتر کنید و فقط مثلا مطالب دوستانتان را ببینید یا همکاران شرکت .
در آینده نزدیک از  Google Plus بیشتر خواهیم شنید
رامین اعتمادی پور
etemadi@gmail.com
وب سایت مای اصفهان
http://myisfahan.com

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

مقالات ثبت شده توسط مای اصفهان : 1265
اشتراک : Google Plus چیست؟ در فیس بوک تویتر مای اصفهان

نظرات کاربران درباره Google Plus چیست؟

  • سارا

    سارا

    خوب و مفید بود. ممنون

  • مریم

    مریم

    اگه کسی اکانت گوگول پلاس نداشته باشه و بره صفحه کسی رو ببینه و جیمیلشم روشن باشه آیا اون فرد میتونه ببینه آدرس جیمیل آدم رو ببینه که به صفحش رفته؟\nاگه میشه لطفا برام ایمیل کنید و تو سایتتون نذارین

  • saeid

    saeid

    ایوالله\n

  • شیما

    شیما

    سلام\n\nدر سایت لینکداین پروفایل کسانی که از سایت بازدید می کنند قابل مشاهده است.\nدر گوگل پلاس چگونه میتوتنیم پروفایل بازدیدکنندگان را ببینیم؟

  • علیرضا

    علیرضا

    سلام. \nالان تقریباً ۵ سال از تولد گوگل پلاس گذشته. من یادمه زمانی که از گوگل پلاس رونمایی شد درمورد نقض حریم خصوصی کاربران یا منتشر شدن ایمیل خصوصی کاربران در حلقه‌ها و... اخبار متفاوت و ضد و نقیضی منتشر شد. تا جایی که من واقعاً گوگل پلاس رو غیرفعال کردم و واردش نشدم تا اینکه الان مایلم باهاش کار کنم. \nدر مورد انتشار (share) شدن ایمیل‌ها مشکلی بوجود نمیاد؟

نظر شما درباره Google Plus چیست؟

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
بازگشت به بالای صفحه