دستگیری دو باند سرقت از منازل اصفهان

دستگیری دو باند سرقت از منازل اصفهان

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈستار خسروی ˈ افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل مردم در حوزه جنوب اصفهان تحقیقات ویژه و گسترده ای در این زمینه آغاز شد.
 
وی اظهار کرد: با استفاده از اقدامات پلیسی، گشت های نامحسوس و تصاویر دوربین های مداربسته سرانجام دو باند از سارقان حرفه ای شناسایی و هفت نفر از اعضای آن در عملیات های مختلف دستگیر شدند. 
 
سرهنگ خسروی با بیان اینکه متهمان همگی بین سنین 25 تا 34 ساله و دارای سوابق متعدد کیفری هستند، گفت: سارقان در تحقیقات انجام شده به 41 فقره سرقت منزل بیشتر در جنوب شهر اصفهان اعتراف کردند که با تحقیقات تکمیلی همه مالباختگان و محل های سرقت شناسایی شد. 
 
این مقام انتظامی ضمن هشدار جدی به مجرمان و اینکه پلیس اجازه خودنمایی را به آنان نخواهد داد، به مردم توصیه کرد: نکات ایمنی و هشداری را که مانع به سرقت رفتن اموال می شود در همه حال رعایت کنند و چنانچه موارد مشکوکی را مشاهده می کنند سریعا به پلیس اطلاع دهند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره دستگیری دو باند سرقت از منازل اصفهان

  • پارسا

    پارسا

    با عرض سلام و تشکر ازمامورین محترم کلانتری16 اصفهان سارقانی که دستگیر شدن چه مجازاتی در انتظارشونه کی ازاد میشن یا از زندان مرخصی میگیرن میان واسه سرقت بعدی خودتون را بزارید جای مالباختگان

  • پارسا

    پارسا

    من در اخر میخواستم بگم از واحد تجسس و مواد مخدر کلانتری 16 و همچنین ریس کلانتری و جانشین محترم در شیفت صبح و بعد از ظهر که شبانه روز مشغول حفظ امنیت شهروندان حوزه ی استحفاظی هستندکمال تشکر را دارم\r\n

نظر شما درباره دستگیری دو باند سرقت از منازل اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه