ابدا روش جدید اسانس گیری در دانشگاه کاشان

ابدا روش جدید اسانس گیری در دانشگاه کاشان

با این روش از گیاهان علفی نیز میتوان اسانس گرفت

ˈعبدالرسول ابراهیم آبادیˈ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: این سیستم که براساس دانش روز ساخته شده ظرفیت تولید اسانس از دو تن گیاه در هر نوبت بارگیری را دارا بوده و در موسم گلابگیری آماده بهره برداری است.
 
وی طراحی و تولید این سیستم را حاصل تلاش های تحقیقاتی پژوهشگران در راستای کاربردی کردن نتایج تحقیقات و پژوهش دانست.
 
ابراهیم آبادی گفت: توسعه و پیشرفت اقتصاد جهانی مرهون پژوهش است و کاربرد پژوهش به ایجاد ثروت هنگفت در جهان منجر می شود.
 
رییس پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان، فروش صنایع و مواد خام را مانع از پیشرفت و توسعه اقتصادی برشمرد و تاکید کرد: تلاش پژوهشکده اسانس دانشگاه کاشان توسعه در امر پژوهش و کاربردی کردن دستاوردهای این بخش است.
 
وی همچنین اظهار کرد: ایران با سابقه بیش از هزار سال در تولید عرقیات گیاهی قابلیت تولید اسانس های طبیعی متناسب با شرایط مختلف را دارد.
 
رییس پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان اظهار کرد: سیستم کاشت و فرآوری سنتی با پیشرفت های جدید صنعتی همخوانی نداشته و برای رسیدن به توسعه جهانی تغییرات جدی و بنیادی نیاز دارد.
 
وی افزود: با پیشرفته تر شدن صنعت در زمینه کشت و برداشت، تولید متناسب با شرایط نیز توسعه یافته و برای تحقق کامل این امر اصلاح زیرساخت ها و تهیه امکانات و تجهیزات متناسب الزامی است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره ابدا روش جدید اسانس گیری در دانشگاه کاشان

  • مجتبی کلوانی

    مجتبی کلوانی

    با سلام\nبسیار جالب و کاربردی و مقرون به صرفه هست ،در صورت امکان شماره تماس را بگزارید که بتوانیم مشخصات دقیق و سفارش انجام دهیم،\nبا تشکر

نظر شما درباره ابدا روش جدید اسانس گیری در دانشگاه کاشان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه