آیا از خدمات بیمارستانها راضی هستید؟دو هزار میلیارد ریال در بخش سلامت استان اصفهان هزینه شده است

آیا از خدمات بیمارستانها راضی هستید؟دو هزار میلیارد ریال در بخش سلامت استان اصفهان هزینه شده است

دو هزار میلیارد ریال در بخش سلامت استان اصفهان هزینه شده است

کاشان- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت سال گذشته بالغ بر دو هزار میلیارد ریال در استان اصفهان هزینه شده است.

 

به گزارش ایرنا، غلامرضا اصغری روز سه شنبه در مراسم افتتاح ساختمان آزمایشگاه مرکزی شهرستان

اردستان به حجم فعالیت ها در حوزه بهداشت و درمان استان اشاره کرد و افزود: سال گذشته تنها یکهزار میلیارد ریال برای سه هزار بیمار 'ام اس' در این استان هزینه شده است.

وی همچنین گفت: حدود 90 میلیارد ریال پارسال در بخش بهداشت و سلامت شهرستان اردستان هزینه شده است.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز افزود: از محل هدفمندی یارانه ها و ارزش افزوده بالغ بر 110 هزار میلیارد ریال در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است.
احمد بخشایش افزود: مبلغ هشت میلیارد ریال نیز از سوی وزارت بهداشت به شهرستان اردستان اختصاص داده شده است.
همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه عملیات احداث ساختمان آزمایشگاه مرکزی و مرکز بهداشتی درمانی شماره یک از سال 86 شروع شده است، اظهار کرد: این مجموعه در سه طبقه و با زیربنای یکهزار و 900 مترمربع احداث می شود.

محمدعلی گلی با بیان اینکه طبقه همکف این مجموعه شامل آزمایشگاه مرکزی اردستان و بخش تاسیسات با زیربنای 700 مترمربع در حال حاضر راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: جهت احداث این مجموعه بالغ بر 15 میلیارد ریال هزینه شده که 9 میلیارد ریال آن توسط خانواده خیر شهرابی پرداخت شده و مابقی توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تامین شده است.
وی با بیان اینکه دو طبقه دیگر این ساختمان که شامل مجموعه مرکز بهداشتی درمانی شماره یک اردستان با 60 درصد پیشرفت فیزیکی درحال احداث است، تصریح کرد: جهت تکمیل این مجموعه اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال نیاز است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه ماهانه بطور میانگین سه هزار نفر به آزمایشگاه مرکزی اردستان مراجعه می کنند، افزود: ماهانه در این آزمایشگاه 30 هزار مورد آزمایش انجام می شود.
گلی به صرف اعتباری بالغ بر 44 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت در شهرستان اردستان اشاره کرد و گفت: همچنین در طی سه سال گذشته بالغ بر 35 میلیارد ریال از محل کمک های خیرین در بخش سلامت شهرستان هزینه شده است.
در ادامه این مراسم از تعدادی از خیرین سلامت شهرستان اردستان با اهدای لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد.
همچنین در حاشیه این مراسم از یک دستگاه آمبولانس به ارزش 1.1 میلیارد ریال اهدایی توسط حاج جعفر صالحی شهرابی و حاج عباس احمدی شهرابی جهت مرکز فوریت های پزشکی زواره رونمایی شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره آیا از خدمات بیمارستانها راضی هستید؟دو هزار میلیارد ریال در بخش سلامت استان اصفهان هزینه شده است

  • برای مطلب آیا از خدمات بیمارستانها راضی هستید؟دو هزار میلیارد ریال در بخش سلامت استان اصفهان هزینه شده است نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد آیا از خدمات بیمارستانها راضی هستید؟دو هزار میلیارد ریال در بخش سلامت استان اصفهان هزینه شده است وارد نمائید

نظر شما درباره آیا از خدمات بیمارستانها راضی هستید؟دو هزار میلیارد ریال در بخش سلامت استان اصفهان هزینه شده است

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه