برگزاری همایش مدیریت پدافند غیر عامل زیستی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

برگزاری همایش مدیریت پدافند غیر عامل زیستی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

مسائل و مشکلات زیست محیطی استان هر 15 روز یکبار با حضور کارشناسان این دانشگاه در کارگروه پدافند غیرعامل زیستی استان مورد بررسی قرار می گیرد

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری همایش مدیریت پدافند غیر عامل زیستی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: به همین دلیل، مسائل و مشکلات زیست محیطی استان هر 15 روز یکبار با حضور کارشناسان این دانشگاه در کارگروه پدافند غیرعامل زیستی استان مورد بررسی قرار می گیرد.
حمید صانعی تصریح کرد: به دلیل اهمیت مسائل زیست محیطی، پدافند غیرعامل زیست محیطی با تشکیل کارگروهی در استان ایجاد شده است که جلسات این کارگروه در طی یک سال و نیم گذشته با حضور دانشگاه علوم پزشکی هر 15 روز یکبار برگزار شده است. 
وی افزود: نیروهای مسلح و کلیه دستگاههای دولتی و اجرایی موظف به همکاری با سازمان پدافند غیر عامل که هدف اصلی آن شناخت تهدیدات غیر نظامی در عرصه های مختلف و دستگاههای مختلف اعم از نظامی و غیر نظامی است، می باشند.
رئیس کمیته پدافند غیر عامل زیستی افزود: در جلسات کارگروه پدافند غیرعامل زیستی استان، انواع تهدیدهای کوتاه مدت و بلندمدت در حوزه های مختلف زیستی بررسی شده و 30 طرح برای نحوه برخورد و مقابله با این تهدیدات تهیه و اعتبارات لازم برای اجرای این طرح ها پیش بینی شده است.
وی با اشاره به برگزاری همایش مدیریت پدافند غیر عامل زیستی استان، گفت: این برنامه نیز از دیگر اقدامات کمیته پدافند غیرعامل زیستی است که به دنبال بررسی، شناخت و راه های مقابله با تهدیدات مختلف در حوزه های آب، خاک، هوا، غذا و دارو و دام است.
صانعی ادامه داد: در این همایش روسای شبکه های بهداشت شهرستانها، معاونین و کارشناسان پدافند غیر عامل شهرستان ها، معاونت های درمان، بهداشت غذا و دارو، مسئولین ادارات مرتبط با حوزه پدافند زیستی استان از جمله اداره آب و فاضلاب شهری، روستایی، محیط زیست، هلال احمر، دامپزشکی، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی حضور دارند.
وی اضافه کرد: علاوه بر این مرکز هدایت و کنترل موارد اورژانسی (EOC) نیز بمنظور مدیریت بحران ها در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طراحی و راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه مرکز هدایت و کنترل موارد اورژانسی در سایر ادارات و استانداری اصفهان نیز راه اندازی می شود، اظهار کرد: با راه اندازی این مرکز، مدیریت حوادث بحرانی در استان بصورت یکپارچه امکانپذیر خواهد شد.
همایش مدیریت پدافند غیر عامل زیستی روز چهارشنبه در آستانه هفته پدافند غیر عامل به همت دانشگاه علوم پزشکی و استانداری اصفهان در تلار ابن سینا این دانشگاه برگزار شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری همایش مدیریت پدافند غیر عامل زیستی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

  • برای مطلب برگزاری همایش مدیریت پدافند غیر عامل زیستی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری همایش مدیریت پدافند غیر عامل زیستی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری همایش مدیریت پدافند غیر عامل زیستی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه