حسین فرکی: مسئولیت باخت به استقلال را به عهده میگیرم!

حسین فرکی: مسئولیت باخت به استقلال را به عهده میگیرم!

در پی باخت 3 بر صفر سپاهان اصفهان در مقابل استقلال تهران اتفاق افتاد

«حسین فرکی» دوشنبه شب در نشست خبری افزود: بازی خوبی را برابر استقلال تهران به نمایش گذاشتیم اما مشکل اصلی ما گل نزدن بود. 
وی تصریح کرد: 45 دقیقه اول تیم برتر بودیم و در نیمه دوم نیز به دنبال جبران برآمدیم اما استقلال از اشتباه های ما نهایت بهره را برد. 
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اضافه کرد: به کادر فنی و هوادارن استقلال تبریک می گویم و این برد را می پذیرم و به شخصه مسئولیت این شکست را بر عهده می گیرم. 
فرکی ادامه داد: امروز فوتبال روی خوش را به ما نشان نداد و استقلال هوشیارتر از ما عمل کرد و آنها هم پیش بینی نمی کردند بتوانند با سه گل سپاهان را شکست دهند. 
وی در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان می تواند به روزهای خوب گذشته برگردد، تصریح کرد: به یقین سپاهان می تواند به روزهای اوج خود بازگردد؛ ضمن اینکه بازیکنانی مانند «پادورانی» و «شین وا» از نیم فصل دوم می توانند برای سپاهان بازی کنند و شرایط ما بهتر خواهد شد. 
همچنین پس از این دیدار برخی هواداران سپاهان به جایگاه خروجی ورزشگاه که محل ورود و خروج بازیکنان است، رفتند و با شعارهایی، نارضایتی خود را نسبت به عملکرد سرمربی تیم نشان دادند. 
فرکی در واکنش به شعار امروز بعضی هواداران سپاهان که کناره گیری او از تیم سپاهان را خواستار بودند، گفت: دوست ندارم این ضرب المثل را به صورت کامل بیان کنم اما انسان باید یک سوزن به خودش بزند. 
وی افزود: عده ای می خواهند ما از بازیکنان جوان استفاده کنیم و برخی دیگر انتظار بازی دادن به بازیکنان با تجربه را دارند اما در مجموع من به ادامه راه مطمئنم. 
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: در بازی برابر استقلال، بازی در عمق و سانتر از طرفین در دستور کار ما بود و در هر دو بخش بازی مالکیت از آن سپاهان بود اما «مهدی رحمتی» و «حنیف عمران زاده» یکی از بهترین روزهای خوب خود را پشت سرگذاشتند و موقعیت های زیادی را از سپاهان گرفتند. 
وی درباره بازی «محرم نویدکیا» نیز گفت: از محرم راضی ام و بازی خوبی به نمایش گذاشت. 
فرکی درباره صحنه مشکوک به خطای پنالتی روی بازیکن سپاهان در نیمه نخست گفت: معتقدم داور با حریف مهربانانه تر رفتار کرد. اگر این پنالتی گرفته می شد بازی برمی گشت. وی در برخی مواقع که بازیکنان حریف به سمت دروازه سپاهان حمله می کردند از کارت زرد استفاده نمی کرد. 
تیم فوتبال سپاهان اصفهان عصر دوشنبه در آغاز هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه فولاد شهر با نتیجه سه بر صفر مغلوب میهمان خود استقلال تهران شد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره حسین فرکی: مسئولیت باخت به استقلال را به عهده میگیرم!

  • برای مطلب حسین فرکی: مسئولیت باخت به استقلال را به عهده میگیرم! نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد حسین فرکی: مسئولیت باخت به استقلال را به عهده میگیرم! وارد نمائید

نظر شما درباره حسین فرکی: مسئولیت باخت به استقلال را به عهده میگیرم!

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه