َشهرهای بزرگ ایران دوباره در وضعیت ناسالم

َشهرهای بزرگ ایران دوباره در وضعیت ناسالم

قصه تکراری آلودگی هوای کلان شهرهای ایران

به گزارش گروه علمی ایرنا از مرکز کنترل و پایش محیط زیست، بر اساس آنچه در سایت ماهواره اروپایی Eumetsat مشاهده شده، وضعیت تحلیل گرد و غبار از ساعت هشت صبح سوم تا هشت صبح چهارم آبان به دلیل پوشش ابر پراکنده در حال عبور بخش شمال غربی و جنوب غربی کشور، امکان پذیر نبود.
در حدود ساعت 15 روز گذشته گرد و غبار محلی در بیشتر مناطق کشور مانند رشته کوه زاگرس و کوهپایه های آن، رشته کوه البرز و کوهپایه های آن، مرکز و شرق کشور ظاهر شد که تا حدود نیمه شب غلظت آن به ویژه در بخش کوهستانی افزایش قابل توجهی داشت و تا صبح امروز به همان حالت باقی ماند.
مجید آزادی مدیرگروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو به خبرنگار علمی ایرنا گفت:سرعت کنونی باد در تهران 2 متر بر ثانیه (7 کیلومتر بر ساعت)، میزان دید افقی بیش از 10 کیلومتر و رطوبت نسبی 28 درصد است. 
وی اظهار کرد:هوای کنونی تهران قسمتی ابری با بیشینه دمای 24 و کمینه دمای 15 درجه سانتی گراد در 24 ساعت گذشته اعلام شده است. 
آزادی گفت:هوای تهران برای 24 ساعت اول کمی ابری و غبار صبحگاهی، 24 ساعت دوم کمی ابری و غبار صبحگاهی در بعدازظهر افزایش ابر و 24 ساعت سوم نیمه ابری گاهی ابری در بعد ازظهر رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.
وی افزود: هوای کنونی تهران قسمتی ابری، دمای کنونی آن 25 درجه سانتیگراد و جهت باد جنوب شرقی گزارش شده است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره َشهرهای بزرگ ایران دوباره در وضعیت ناسالم

  • برای مطلب َشهرهای بزرگ ایران دوباره در وضعیت ناسالم نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد َشهرهای بزرگ ایران دوباره در وضعیت ناسالم وارد نمائید

نظر شما درباره َشهرهای بزرگ ایران دوباره در وضعیت ناسالم

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه