تصویر برداری از مخالفین سفر جک استراو به اصفهان توسط گردشگران خارجی

تصویر برداری از مخالفین سفر جک استراو به اصفهان توسط  گردشگران خارجی

تعدادی از این افراد در پاسخ به خبرنگار ایرنا درباره دلیل تجمع خود اظهار کردند که قرار بود امروز جک استراو وزیر اسبق امور خارجه انگلیس به دانشگاه هنر اصفهان بیاید اما با این تجمع این کار انجام نشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این تجمع حدود ساعت 10 صبح امروز دوشنبه در مقابل ساختمان توحید خانه دانشگاه هنر اصفهان که در ضلع غربی میدان امام و مقابل مکان های تاریخی و گردشگری مانند چهلستون و موزه هنرهای معاصر اصفهان قرار دارد، آغاز شد و تا حدود ساعت 11 طول کشید.
این مکان محل تردد بسیاری از گردشگران در محدوده بافت تاریخی و قدیمی اصفهان است بطوریکه امروز نیز تعدادی از گردشگران خارجی که در حال حرکت به سمت میدان امام بودند در جریان تجمع مقابل دانشگاه هنر اصفهان قرار گرفتند و اقدام به تصویربرداری از آن کردند.
در این تجمع هیچگونه درگیری یا تنشی بوجود نیامد و تجمع کنندگان پس از شعار دادن به مرور زمان مکان را ترک کردند.
تعدادی از این افراد در پاسخ به خبرنگار ایرنا درباره دلیل تجمع خود اظهار کردند که قرار بود امروز جک استراو وزیر اسبق امور خارجه انگلیس به دانشگاه هنر اصفهان بیاید اما با این تجمع این کار انجام نشد.
این ادعای تجمع کنندگان در حالی است که روابط عمومی و حراست دانشگاه هنر اصفهان اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای حضور جک استراو، وزیر اسبق امور خارجه انگلیس در این دانشگاه پیش بینی نشده بود .
نماینده وزارت امورخارجه در اصفهان نیز به ایرنا گفت: جک استراو وزیر اسبق امورخارجه انگلیس به عنوان یک شهروند عادی انگلیس و همانند سایر گردشگران خارجی به اصفهان سفر کرده است.
محمد کارشناس تصریح کرد: جک استراو از طریق یک شرکت گردشگری وارد ایران شده و در راستای این سفر تفریحی پس از شیراز به اصفهان سفر کرده است. 
وی افزود: سفر شخصی افرادی مثل جک استراو که چهره ای شناخته شده در سطح بین المللی هستند به کشورمان، می تواند پروژه ایران هراسی را از بین ببرد. 
برپایی تجمع های بدون مجوز مانند دیروز در مقابل هتل عباسی و امروز در جوار میدان امام که هر دو از محل های پر تردد گردشگران خارجی بویژه در این روزهای سال هستند در حالی صورت گرفت که به گفته نماینده وزیر امور خارجه در اصفهان، جک استراو در سفر اخیر خود به این شهر از واقعیت های ایران پرده برداری و ایجاد آرامش و امنیت در ایران را بی بدیل توصیف کرد.
جک استراو وزیر اسبق امورخارجه انگلیس که از 27 مهر وارد کشورمان شده است روز شنبه پس از سفری به شهرهای یزد و شیراز، وارد اصفهان شد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تصویر برداری از مخالفین سفر جک استراو به اصفهان توسط گردشگران خارجی

  • برای مطلب تصویر برداری از مخالفین سفر جک استراو به اصفهان توسط گردشگران خارجی نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تصویر برداری از مخالفین سفر جک استراو به اصفهان توسط گردشگران خارجی وارد نمائید

نظر شما درباره تصویر برداری از مخالفین سفر جک استراو به اصفهان توسط گردشگران خارجی

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه