در مصاحبه خبری مسابقه سپاهان و راه آهن اتفاق افتاد

در مصاحبه خبری مسابقه سپاهان و راه آهن اتفاق افتاد

مجید بصیرت : برای ما موفقیت سپاهان اهمیت دارد و برای تحقق آن همه تلاش خود را خواهیم کرد

به گزارش ایرنا، مجید بصیرت عصر پنجشنبه در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل راه آهن تهران افزود: از حضور فرکی در سپاهان درس های زیادی آموختم و جا دارد قبل از هر چیزی از وی و سجادی تشکر کنم.
وی با بیان اینکه بازی های جام حذفی حساسیت های خاص خود را دارد، اظهارکرد: تیم راه آهن با انگیزه بالایی مقابل تیم ما قرار گرفت و خوب بازی کرد.
وی با تشکر از هواداران تیمش افزود: بازیکنان ما نیز در این بازی زحمت زیادی کشیدند و توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم ولی امیدوارم در تعطیلات پیش رو هر اتفاقی که می افتد و هر تصمیمی که مدیران باشگاه می گیرد به نفع همه باشد.
بصیرت با بیان اینکه انتخاب مربی در دو یا سه روز برای باشگاه سخت است تصریح کرد: محرم نویدکیا به همین دلیل این کار سخت را قبول کرد ولی بعد از آن کار برعهده هیات مدیره و مسئولان باشگاه است.
وی با بیان اینکه در فوتبال گاهی توپ وارد دروازه حریف می شود و گاهی نمی شود و در باشگاه های خارجی نیز مربیان بزرگ نتیجه نمی گیرند گفت: فوتبال والیبال نیست که یک تیم خوب حتما ببرد.
بصیرت با اشاره به نظر سرمربی راه آهن در باره روی زمین افتادن بازیکنش و عدم بازی جوانمرادانه از سوی سپاهان گفت: در این بازی سپاهان جوانمردانه بازی کرد و موقعیت های زیادی داشت، در باره آن صحنه که بازیکن حریف روی زمین افتاده بود، آن را ندیدم و اگر دیده بودم حتما این موضوع را به بازیکنان انتقال می دادم، ولی با این حال نظر تارتار برای من قابل احترام است.
وی در پاسخ به سوالی در باره بازیکن سالاری و سپردن کار به نویدکیا در باشگاه سپاهان گفت: در این زمینه کسانی که در باشگاه تصمیم می گیرند پاسخ دهند و من در مقامی نیستم که در این زمینه نظر بدهم.
وی بیان کرد: محرم نویدکیا، محمود کریمی، مسعود خادمی و خود من از جمله بازیکنانی هستیم که از 10 سالگی در باشگاه بوده و با باشگاه زندگی کرده ایم.
بصیرت تصریح کرد: مهم این است که همه چیز به نفع سپاهان باشد و اگر مربی به تیم بیاید و من را نخواهد، می روم چون مصلحت باشگاه مهم است.
در این نشست برخی خبرنگاران در باره کنار گذاشتن فرکی و برخی حاشیه ها سوال کردند که مربی سپاهان گفت: فرکی باید در این زمینه پاسخگو باشد و من نمی توانم به جای وی حرف بزنم.
تیم فوتبال سپاهان پنجشنبه با راه آهن تهران در ورزشگاه فولادشهر دیدار کرد و در وقت اضافی این تیم را با 2 گل از پیش رو برداشت.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره در مصاحبه خبری مسابقه سپاهان و راه آهن اتفاق افتاد

  • برای مطلب در مصاحبه خبری مسابقه سپاهان و راه آهن اتفاق افتاد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد در مصاحبه خبری مسابقه سپاهان و راه آهن اتفاق افتاد وارد نمائید

نظر شما درباره در مصاحبه خبری مسابقه سپاهان و راه آهن اتفاق افتاد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه