رتبه اول اصفهان از نظر تعداد شهرکهای صنعتی در ایران

رتبه اول اصفهان از نظر تعداد شهرکهای صنعتی در ایران

9 هزار واحد صنعتی، 150 هزار واحد صنفی و 700 معدن فعال در اصفهان فعالیت دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدجواد بگی عصر یکشنبه در نشست بررسی مشکل های شهرک های صنعتی گلپایگان افزود: این استان همچنین با دارا بودن 9 هزار واحد صنعتی، 150 هزار واحد صنفی و 700 معدن فعال، رتبه نخست صنعتی معدنی و تجاری کشور را به عنوان قطب اقتصادی نیز به خود اختصاص داده است.
وی اظهار اطمینان کرد که شهرستان گلپایگان با وجود شهرک های صنعتی و توان بالای کشاورزی و دامداری خود می تواند با رفع مشکل های تولیدکنندگان و صنعتگران، توسعه و تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی، فراهم کردن زمینه برای سرمایه گذاری های جدید و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و با همت مسئولان خود، رتبه صنعتی در غرب استان اصفهان را افزایش دهد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان همچنین گفت: با توجه به موقعیت ویژه کشاورزی و دامپروری گلپایگان و تولید محصول های لبنی پیگیر ایجاد خوشه فرآورده های لبنی در شهرک های صنعتی این شهرستان هستیم.
حسین فراست فرماندار گلپایگان نیز در این نشست با اشاره به اینکه این شهرستان دو شهرک صنعتی و یک ناحیه صنعتی با اشتغال حدود پنج هزار نفر دارد، خواستار تکمیل زیر ساخت های لازم شامل آب، برق، گاز، تلفن، رفع مشکل اسناد مالکیت و دیگر نیازهای واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک ها برای ایحاد بستر بهتر سرمایه گذاری و رونق بیشتری اقتصادی در این خطه شد.
نماینده مردم شهرستان های گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه رویکرد دولت یازدهم توسعه شهرک های صنعتی با هدف تقویت صنایع کوچک و متوسط گفت: در این مدت شاهد اقدام های خوبی در این زمینه از سوی دولتمردان در این شهرستان هستیم.
سیدمحمدحسین میرمحمدی تاکید کرد: رفع مشکل های زیرساختی و موانع تولید در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی گلپایگان در اقتصاد پایدار و اشتغال در این شهرستان تاثیرگذار است.
در این نشست تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی گلپایگان مشکل ها و نیازهای خود را مطرح کردند.
شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره رتبه اول اصفهان از نظر تعداد شهرکهای صنعتی در ایران

  • برای مطلب رتبه اول اصفهان از نظر تعداد شهرکهای صنعتی در ایران نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد رتبه اول اصفهان از نظر تعداد شهرکهای صنعتی در ایران وارد نمائید

نظر شما درباره رتبه اول اصفهان از نظر تعداد شهرکهای صنعتی در ایران

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه