بازداشت سرکرده باند زمین خواران ورزشی در اصفهان

بازداشت سرکرده باند زمین خواران ورزشی در اصفهان

ارزش ریالی اراضی فوق را نزدیک به هزار میلیارد ریال میباشد

به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، امیررضا خادم با اشاره به تلاش های شبانه روزی حوزه حقوقی وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان اصفهان و همکاری دادسرای عمومی انقلاب شهرستان برخوار، افزود: سرکرده باند زمین خواری ورزشگاه اصفهان سرانجام دستگیر و روانه زندان شد.
وی تصریح کرد: در ادامه شناسایی و برخورد با زمین خواران اراضی ورزشگاه بزرگ اصفهان، سر کرده باند زمین خواری به نام (م.م) با اقدامات متقلبانه و تهیه اسناد مجعول و تبانی بعضی از ادارات دولتی، اقدام به اخذ چهار فقره سند جمعاً در حدود پنجاه هکتار بر روی اراضی دولتی و همچنین اراضی وقف و اشخاص کرده است.
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش ادامه داد: بعضاً اراضی به اشخاص غیر واگذار و همچنین با انجام توافق با ارگان های دولتی و غیر دولتی تعدادی زمین معوض دریافت کرده اند که پس از بررسی های فراوان و تلاش های حوزه حقوقی وزارت ورزش وجوانان، اداره کل اصفهان و دادسرای انقلاب شهرستان برخوار ، نامبرده دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
وی ارزش ریالی اراضی فوق را نزدیک به هزار میلیارد ریال عنوان کرد.
خادم در خصوص تحقیقات پرونده زمین خواری گفت: بررسی ها برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل باند زمین خواری در این پرونده ادامه دارد و تا حصول نتیجه نهایی پیگیر آن خواهیم بود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره بازداشت سرکرده باند زمین خواران ورزشی در اصفهان

  • برای مطلب بازداشت سرکرده باند زمین خواران ورزشی در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد بازداشت سرکرده باند زمین خواران ورزشی در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره بازداشت سرکرده باند زمین خواران ورزشی در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه