تیم سپاهان اصفهان تیم همیشگی نبود

تیم سپاهان اصفهان تیم همیشگی نبود

منصوریان پس از باخت 2-1 تیمش در مقابل سپاهان اظهار داشت

به گزارش ایرنا،علیرضا منصوریان پس از شکست دو بر یک تیمش برابر سپاهان، افزود: در این دیدار بازیکنانم بازی خوبی را ارائه دادند و تیم سپاهان به لحاظ حرفه ای گری توانست ما را شکست دهد.
وی اظهار کرد: این مسابقه در کل بازی خوبی بود و ما به لحاظ فنی می توانستیم برنده باشیم ولی بازیکن باید بداند که در دقیقه 92 نباید جوری فشار بیاورد که داور را مجاب به گرفتن پنالتی کند.
منصوریان گفت: ساختار تیم را طوری درست کرده ایم که اگر بازیکنان جابجا شوند ساختار به هم نخورد و به همه بازیکنان نگاه یکسانی وجود دارد ، بازیکنی که به جای مبعلی بازی می کند باید به این موضوع افتخار کند، مبعلی هم بعد از مدت ها بازی کرد که نیاز به زمان دارد و روز به روز بهتر می شود.
سرمربی نفت در مورد غیبت بیرانوند در این بازی گفت: او زمانی که از اردوی تیم ملی برگشت عنوان کرد که مصدوم است و نمی توانستیم او را به اصفهان بیاوریم و احمد گوهری دروازه بان تیم ملی جوانان در درون دورازه قرار داشت که در آینده از او بیشتر خواهید شنید.
وی درمورد افت برخی از تیم های مدعی فصل گذشته افزود: به غیر از سپاهان، تیم های نفت و تراکتورسازی تغییرات زیادی داشتند.
منصوریان افزود: تیم ها از انگیزه بسیار بالایی برای بازی در برابر ما برخوردارند ولی از هفته بیست و پنجم به بعد شرایط عوض خواهد شد.
در ادامه هفته دوازدهم رقابت های لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور ، در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان تیم سپاهان با نتیجه دو بر یک از سد تیم نفت تهران عبور کرد و با 20 امتیاز به رتبه چهارم جدول رده بندی رسید.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تیم سپاهان اصفهان تیم همیشگی نبود

  • برای مطلب تیم سپاهان اصفهان تیم همیشگی نبود نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تیم سپاهان اصفهان تیم همیشگی نبود وارد نمائید

نظر شما درباره تیم سپاهان اصفهان تیم همیشگی نبود

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه