اخبار مسابقه سپاهان و ذوب آهن اصفهان

اخبار مسابقه سپاهان و ذوب آهن اصفهان

8 هزار بلیط برای فروش موجود است

به گزارش ایرنا، دبیر هیات فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه تدابیر لازم برای برگزاری هرچه مطلوب تر این مسابقه در نظر گرفته شده است، گفت: جلسه هماهنگی این دیدار پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرمانداری لنجان، نمایندگان باشگاه ذوب آهن و سپاهان، یگان ویژه انتظامی استان اصفهان و نیروی انتظامی شهرستان لنجان برگزار و در نهایت مقرر شد، درهای ورزشگاه فولادشهر راس ساعت 12 به روی تماشاگران باز شود.
علیرضا جهانشاهی درباره دیگر مصوبات این جلسه گفت: تعداد 8 هزار بلیت برای فروش دراین دیدار در نظر گرفته شده است که به صورت مساوی بین تماشاگران دو تیم تقسیم خواهد شد.
وی اعلام کرد: جایگاه های یک، 2، 17 و 18 ورزشگاه فولادشهر به هواداران تیم سپاهان و سایر سکوها به هواداران تیم ذوب آهن اختصاص داده شده است.
وی با بیان اینکه قیمت بلیت این دیدار 50 هزار ریال تعیین شده است، گفت: بلیت فروشی این دیدار در محل ورزشگاه فولادشهر و همزمان با باز شدن درهای ورزشگاه آغاز می شود.
دیدار تیم های ذوب آهن و سپاهان در مرحله نیمه پایانی رقابت های جام حذفی باشگاه های ایران ساعت 14 و 30 دقیقه روز سه شنبه هفته جاری برگزار می شود. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اخبار مسابقه سپاهان و ذوب آهن اصفهان

  • برای مطلب اخبار مسابقه سپاهان و ذوب آهن اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اخبار مسابقه سپاهان و ذوب آهن اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره اخبار مسابقه سپاهان و ذوب آهن اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه