تیم ذوب آهن اصفهان به فینال جام حذفی راه یافت

تیم ذوب آهن اصفهان به فینال جام حذفی راه یافت

دیدار با ضربات پنالتی به نفع ذوب آهن خاتمه یافت

به گزارش ایرنا؛ در این دیدار که درورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزارشد دو تیم در پایان وقت های قانونی و اضافه به تساوی دو بر دو دست پیدا کردند اما شاگردان یحیی گل محمدی در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر یک و درمجموع با نتیجه 6 بر 3 تیم سپاهان را مغلوب کرده به فینال این رقابت ها صعود کردند.
مهدی رجب زاده،کاوه رضایی، مسعود حسن زاده و مهدی مهدی پور برای تیم ذوب آهن پنالتی زدند و توپ هایشان به گل تبدیل شد.
برای تیم سپاهان نیز وریا غفوری گلزنی کرد اما ضربات هادی عقیلی و علی کریمی به هدر رفت تا این تیم وداع تلخی با جام حذفی داشته باشد.
یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن در این مسابقه تیم خود را با ترکیب رشید مظاهری، هادی محمدی، حجت حق وردی، ولید اسماعیل، علی همام، اکبر صادقی (از دقیقه 74 مهدی مهدی پور)، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی (از دقیقه 79 محمدرضا حسینی)، مهدی رجب زاده و کاوه رضایی به میدان فرستاد.
سپاهان نیز با هدایت ایگور استیماچ و با ترکیب رحمان احمدی، هادی عقیلی، فوزیل موسی اف (از دقیقه 15 محمد روشندل)، وریا غفوری، سعید قائدی فر، علی کریمی، حسین پاپی، رسول نویدکیا(از دقیقه 64 حسین فاضلی)، میلاد سرلک، محمدرضا خلعتبری (از دقیقه 90 امین جهان عالمیان) و مهدی شریفی بازی کرد.
نخستین موقعیت گل بازی به گل اول نیز تبدیل شد. در دقیقه یک بازی کاوه رضایی با پاسی دقیق، تبریزی را در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار داد که او هم از این فرصت به خوبی استفاده کرد و ذوب آهن را پیش انداخت.
این گل باعث شد ذوب آهن نیمه نخست را با برتری یک بر صفر به پایان برساند اما سپاهان در دقیقه 52 موفق شد کار را به تساوی بکشاند. در دقیقه 52 بازی خلعتبری با پاسی زیبا توپ را به غفوری رساند و این بازیکن هم پس از کنترل توپ با زانو، از زاویه بسته توپ را وارد دروازه ذوب آهن کرد.
در دقیقه 85 این مسابقه میلاد سرلک به دلیل خطای هند، کارت زرد دوم خود را از داور مسابقه دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا سپاهان در ادامه بازی 10 نفره شود.
در وقت اول اضافه این دیدار ابتدا تیم ذوب آهن به گل رسید اما بازیکنان سپاهان خیلی زود بازی را به تساوی کشاندند تا تکلیف این دیدار جذاب و پربرخورد در ضربات پنالتی مشخص شود.
در این بازی پر برخورد علی همام، مرتضی تبریزی، ولید اسماعیل از ذوب آهن و وریا غفوری، محمدرضا خلعتبری و حبیب گردانی از سپاهان نیز از داور کارت زرد گرفتند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تیم ذوب آهن اصفهان به فینال جام حذفی راه یافت

  • برای مطلب تیم ذوب آهن اصفهان به فینال جام حذفی راه یافت نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تیم ذوب آهن اصفهان به فینال جام حذفی راه یافت وارد نمائید

نظر شما درباره تیم ذوب آهن اصفهان به فینال جام حذفی راه یافت

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه