خبرهایی از لیگ والیبال زنان کشور

خبرهایی از لیگ والیبال زنان کشور

لیگ برتر والیبال زنان

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال ، لیگ برتر والیبال زنان یادواره 200 شهید والیبالیست ، با حضور هفت تیم و دیدار حساس ذوب آهن و دانشگاه آزاد آغاز می شود.
در نخستین هفته نخست این رقابت ها که به میزبانی اصفهان برگزار می شود تیم ذوب آهن پرافتخارترین تیم حاضر در این رقابت ها ( پنج قهرمانی، چهار نایب قهرمان و یک مقام سومی را به نام خود ثبت کرده است ) به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها می رود.
در دومین دیدار این هفته تیم های شهرداری های ارومیه و تبریز مقابل هم بازی خواهند کرد و در آخرین دیدار هفته نخست لیگ برتر والیبال زنان ، تیم برق جدید فارس میزبان گاز تهران خواهد بود. گاز تهران نیز که سال گذشته عنوان سومی را به دست آورده یکی از مدعیان است و میزبان برای شکست این تیم کار آسانی در پیش ندارد .
براساس این گزارش برنامه لیگ برتر والیبال زنان طوری تنظیم شده است که کمترین هزینه رفت و آمد را برای تیم ها در بر داشته باشد و به همین دلیل در هفته نخست تیم برق جدید فارس روز جمعه میزبان سایپا در یک دیدار دیگر خواهد بود.
تیم والیبال زنان سایپا تهران نیز بعد از چند سال دوری، دوباره در لیگ برتر حضور یافته است و در نخستین مسابقه به مصاف نماینده فارس می رود که در رقابت های سال گذشته انتهای جدول را به خود اختصاص داده بود.
 
برنامه کامل هفته نخست لیگ برتر والیبال زنان به قرار زیر است: (اسامی تیم های میزبان اول نوشته شده است .)
*پنج شنبه پنجم آذرماه:
- ذوب آهن اصفهان - دانشگاه آزاد / ساعت 16:00 
- برق جدید فارس - گاز تهران/ ساعت 15:00 
- شهرداری ارومیه – شهرداری تبریز/ ساعت 15:00 
*جمعه ششم آذر ماه:
- برق جدید فارس - سایپا تهران / ساعت 15:00 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره خبرهایی از لیگ والیبال زنان کشور

  • برای مطلب خبرهایی از لیگ والیبال زنان کشور نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد خبرهایی از لیگ والیبال زنان کشور وارد نمائید

نظر شما درباره خبرهایی از لیگ والیبال زنان کشور

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه