بارندگی در غرب کشور

بارندگی در غرب کشور

هشدار به زاعران کربلای حسینی

به گزارش ایرنا، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد بارندگی به تدریج تا اواخر وقت بخش هایی از جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز را فرا می گیرد. 
بر پایه این گزارش، روز چهارشنبه این هفته بارش ها در جنوب غرب، غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی و دامنه های جنوبی البرز ادامه می یابد و در شمال غرب و غرب کشور به طور موقت از ناپایداری کاسته می شود. 
بر اساس بررسی نقشه های همدیدی و آینده نگری، شدت بارش ها بعدازظهر سه شنبه در غرب کردستان، غرب آذربایجان غربی، جنوب کرمانشاه، ایلام، لرستان و روز چهارشنبه شمال خوزستان، لرستان، جنوب همدان، شمال البرز، شمال تهران و شمال قزوین پیش بینی می شود. 
همچنین با افزایش سرعت باد در عراق از بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه پدیده گرد و خاک در برخی بخش های جنوب غرب کشور و جنوب عراق دور از انتظار نخواهد بود. 
روز سه شنبه (فردا) در بعضی ساعت ها، وزش باد شدید جنوبی استان های گیلان و اردبیل را فرا می گیرد و بعداز ظهر روز سه شنبه وزش باد شدید در برخی بخش های شمال شرق کشور قابل پیش بینی است.
 
** کاهش کیفیت هوا در شهرهای پرجمعیت
همچنین سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد طی امروز و اوایل وقت فردا (سه شنبه) کیفیت هوا در شهرهای پرجمعیت کاهش می یابد.
به گزارش این سازمان، تداوم پایداری جو کیفیت هوا را در شهرهای تهران، کرج، اصفهان و اراک کاهش می دهد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره بارندگی در غرب کشور

  • برای مطلب بارندگی در غرب کشور نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد بارندگی در غرب کشور وارد نمائید

نظر شما درباره بارندگی در غرب کشور

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه