هوای اصفهان باز آلوده است

هوای اصفهان باز آلوده است

شرایط بحرانی برای کلان شهرهای ایران

به گزارش گروه علمی ایرنا ازمرکز کنترل و پایش محیط زیست، براساس آنچه در سایت ماهواره اروپایی Eumetsat مشاهده شده، وضعیت تحلیل گرد و غبار از ساعت هشت صبح 17 تا هشت صبح 18 آذر به دلیل پوشش ابر در حال عبور در جنوب شرق و شرق کشور امکان پذیر نبود.
از ساعت 13 روز گذشته گرد و غبار با غلظت قابل توجهی در منطقه خاورمیانه پدیدار شد، در ایران در بیشتر نقاط این پدیده قابل مشاهده است و تا حدود 10 شب به ویژه در تمام بخش های کوهستانی و جنوب غربی کشور افزایش داشت، این پدیده تا صبح امروز با همان غلظت در منطقه باقی مانده است.
مجید آزادی مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جوی به خبرنگار علمی ایرنا گفت:سرعت کنونی باد در تهران 4 متر بر ثانیه (14کیلومتر بر ساعت)، میزان دید افقی بیش از 10 کیلومتر و رطوبت نسبی 49 درصد است. 
وی اظهار کرد: هوای کنونی تهران صاف با بیشینه دمای 9 و کمینه دمای 1 درجه سانتی گراد در 24 ساعت گذشته اعلام شده است. 
آزادی گفت: هوای تهران برای 24 ساعت اول صاف در پاره ای نقاط غبار محلی اوایل شب وزش باد و 48 ساعت بعدی کمی ابری در پاره ای از نقاط غبار محلی گزارش شده است.دمای کنونی تهران 8 درجه سانتیگراد و جهت باد غربی است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره هوای اصفهان باز آلوده است

  • برای مطلب هوای اصفهان باز آلوده است نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد هوای اصفهان باز آلوده است وارد نمائید

نظر شما درباره هوای اصفهان باز آلوده است

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه