حریفان تیمهای ذوب آهن اصفهان و سپاهان اصفهان در لیگ فوتبال آسیا 2016

حریفان تیمهای ذوب آهن اصفهان و سپاهان اصفهان در لیگ فوتبال آسیا 2016

طی قرعه کشی در مالزی مشخص شد

به گزارش ایرنا، براساس این قرعه کشی تیم سپاهان اصفهان در گروه یک این دوره از مسابقات لیگ قهرمانی آسیا با تیم های النصر امارات، لوکوموتیو ازبکستان همگروه شد و تیم چهارم از پلی اف بین تیم های الاتحاد عربستان و الوحدات اردن انتخاب می شود.
تیم ذوب آهن اصفهان در گروه دوم مسابقات لیگ قهرمانی 2016 آسیا با تیم های النصر عربستان، لخویا قطر هم گروه شد و تیم چهارم این گروه در بازی پلی اف بین تیم های بنیادکار ازبکستان و الشباب امارات مشخص می شود.
در گروه سوم این رقابت های آسیایی نیز تیم تراکتورسازی تبریز با تیم های 'پاختاکور' تاشکند از ازبکستان و الهلال عربستان بازی می کنند و رقیب چهارم این گروه در بازی پلی اف بین تیم های الجزیره امارات و السد قطر تعیین می شود.
در گروه چهارم مسابقات لیگ قهرمانی 2016 آسیا نیز تیم های العین امارات، 'نسف قارشی' ازبکستان، الاهلی عربستان و برنده دیدار نفت ایران با الجیش قطر رودروی یکدیگر قرار می گیرند.
فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از چهارم اسفندماه در هشت گروه و در دو منطقه غرب و شرق آسیا آغاز می شود. تیم ها نیز باید مدارک خود را تا سوم بهمن ماه در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دهند.
در گروه پنجم این مسابقات که بین تیم های شرق آسیا است، تیم های چونبوک موتورز از کره جنوبی، جیانگ از چین، بکامکس از ویتنام و برنده دیدار نماینده تایلند با 'یانگون یونایتد' میانمار به رقابت می پردازند.
تیم های هیروشیما سانفرس از ژاپن، اف سی سئول از کره جنوبی، بوریرام از تایلند و برنده دیدار 'شاندونگ لوننگ' چین با برنده بازی پلی اف اول 'موهون باگان' هند و 'تمپینز' از سنگاپور نیز در گروه ششم قرار گرفتند.
در گروه هفتم این رقابت های آسیایی نیز تیم ملبورن ویکتوری از استرالیا، تیم دوم لیگ ژاپن، سوان سامسونگ از کره جنوبی و برنده دیدار 'موانگتونگ' تایلند با 'جوهور' از مالزی دیدار می کنند.
تیم های 'گوانگژو' از چین، اف سی سیدنی از استرالیا، تیم سوم لیگ ژاپن و برنده دیدار 'هانوی' از ویتنام با 'کیتچی' هنگ کنگ نیز در گروه هشتم این مسابقات با یکدیگر رقابت می کنند.
قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانی 2016 آسیا از ساعت 15 به وقت محلی در هتل هیلتون شهر کوالالامپور پایتخت مالزی آغاز شد.
نمایندگان باشگاه ها کشورمان نیز در این مراسم حضور داشتند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره حریفان تیمهای ذوب آهن اصفهان و سپاهان اصفهان در لیگ فوتبال آسیا 2016

  • برای مطلب حریفان تیمهای ذوب آهن اصفهان و سپاهان اصفهان در لیگ فوتبال آسیا 2016 نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد حریفان تیمهای ذوب آهن اصفهان و سپاهان اصفهان در لیگ فوتبال آسیا 2016 وارد نمائید

نظر شما درباره حریفان تیمهای ذوب آهن اصفهان و سپاهان اصفهان در لیگ فوتبال آسیا 2016

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه