تیم ذوب آهن اصفهان انگیزه کافی ندارد

تیم ذوب آهن اصفهان انگیزه کافی ندارد

یحیی گل محمدی ادعا کرد

به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی روز یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی در مقابل سیاه جامگان افزود: فردا یک بازی بسیار سخت را در مقابل سیاه جامگان در پیش رو داریم که امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را از بازی کسب کنیم. 
وی با بیان اینکه هر دو تیم برای برد در این بازی انگیزه های کافی را در اختیار دارند خاطر نشان کرد: تقابل انگیزه ها به این دلیل است که ما می خواهیم در بالای جدول باقی بمانیم و سیاه جامگان نیز می خواهد از قعر جدول جدا شود و این موضوع باعث به وجود آمدن جذابیت های دو چندان می شود. 
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: گرفتن سه امتیاز در مشهد سخت است زیرا سیاه جامگان دارای یک کادر فنی قوی و بازیکنان جوان و با انگیزه ای است. 
گل محمدی با اشاره به اینکه در مقابل بازی با پدیده نیز توانستیم از موقعیت های به وجود آمده به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم افزود: برای عقب نماندن باید سه امتیاز این بازی را به دست آوریم.
وی شرایط لیگ امسال را بسیار سخت توصیف کرد و گفت: تیم سیاه جامگان در بازی های گذشته خود نتوانسته از موقعیت ها به خوبی استفاده کند و در حوزه خط دفاعی نیز از انسجام کافی برخوردار نیست. 
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: به نظر می رسد تیم سیاه جامگان در تعطیلات توانسته نقاط ضعف خود را برطرف کند و اکنون در شرایط ایده آل قرار دارد. 
 
* لیست مازاد بعد از نیم فصل مشخص می شود
مربی تیم سیاه جامگان نیز در این نشست خبری گفت: فرهاد کاظمی سرمربی این تیم به دلیل کسالت در این نشست خبری حضور پیدا نکرد. 
مرتضی کرمانی مقدم افزود: قول داده ایم که در بازی های نیم فصل سیاه جامگان متحول شود هرچند در شرایط فعلی دستمان خالی است و باید بسیاری از بازیکنان موجود تغییر کنند. 
وی با بیان اینکه باید 12 نفر از بازیکنان تیم تغییر پیدا کنند خاطر نشان کرد: قطعا بعد از تغییرات شرایط تیم متحول می شود و می توانیم شرایط بسیار مناسبی را ایجاد کنیم. 
مربی تیم سیاه جامگان گفت: بازی سختی را در مقابل تیم ذوب آهن پیش رو داریم زیرا این تیم بسیار هماهنگ و منسجم در زمین بازی حاضر می شود، بر همین اساس باید با تمام قدرت در این بازی حاضر شویم. 
کرمانی مقدم خاطر نشان کرد: لیست مازاد باشگاه سیاه جامگان بعد از بازی مقابل ملوان در انتهای نیم فصل اعلام می شود. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تیم ذوب آهن اصفهان انگیزه کافی ندارد

  • برای مطلب تیم ذوب آهن اصفهان انگیزه کافی ندارد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تیم ذوب آهن اصفهان انگیزه کافی ندارد وارد نمائید

نظر شما درباره تیم ذوب آهن اصفهان انگیزه کافی ندارد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه