برتری تیم ذوب آهن اصفهان دربرابر سیاه جامگان مشهد

برتری تیم ذوب آهن اصفهان دربرابر سیاه جامگان مشهد

تیم ذوب آهن بازی را 1 بر صفر برد

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، تیم فوتبال سیاه جامگان از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز (دوشنبه) و در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد میزبان تیم ذوب آهن اصفهان شده بود.
مسعود حسن زاده مهاجم تیم سیاه جامگان در دقیقه 45 توانست توپ ارسال شده از سوی احسان پهلوان را وارد دروازه تیم میزبان کند.
در دقیقه 37 ضربه ایستگاهی دقیق میثم حسینی برای سیاه جامگان می توانست این تیم مشهدی را از میهمان اصفهانی خود پیش بیاندازد اما واکنش خوب رشید مظاهری مانع از فروریختن دروازه ذوب آهن شد.
فرهاد کاظمی سرمربی سیاه جامگان تیم خود را با ترکیب محمدحسن عین افشار، سیدمیثم حسینی، سعید مهدی پور، رضا شربتی، امیرحسین صدقی، سالار افراسیابی، علیرضا نقی زاده، احمد امیرکامدار، سیدپیمان میری، امید سینگ (حسین زامهران- 55) و رضا عنایتی روانه میدان کرده بود.
در طرف مقابل نیز یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن، رشید مظاهری، ولید اسماعیل، هادی محمدی، اکبر صادقی، مسعود حسن زاده، قاسم حدادی فر، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان، علی حمام، حجت حق وردی و مهدی رجب زاده را برای رویایی با تیم سیاه جامگان روانه میدان کرده بود.
از حاشیه های این دیدار می توان به اخراج مجتبی حسینی مربی تیم ذوب آهن در دقیقه 28 بازی اشاره کرد. همچنین در دقیقه 34 بعد از خطای قاسم حدادی فر بر روی رضا عنایتی، باعث درگیری لفظی و فیزیکی شدید این دو بازیکن شد به گونه ای که برای لحظاتی این دیدار متوقف شد.
قضاوت این دیدار را علی صفایی برعهده داشت و بابک عباس قلی زاده و هادی طوسی، وی را در امر قضاوت یاری رساندند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برتری تیم ذوب آهن اصفهان دربرابر سیاه جامگان مشهد

  • برای مطلب برتری تیم ذوب آهن اصفهان دربرابر سیاه جامگان مشهد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برتری تیم ذوب آهن اصفهان دربرابر سیاه جامگان مشهد وارد نمائید

نظر شما درباره برتری تیم ذوب آهن اصفهان دربرابر سیاه جامگان مشهد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه