تشکیل انجمن خیران میراث فرهنگی در اصفهان

تشکیل انجمن خیران میراث فرهنگی در اصفهان

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان خبر داد

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، فریدون الله یاری روز سه شنبه در دومین نشست انجمن میراث فرهنگی استان که به ریاست استاندار اصفهان و با حضور مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی برگزار شد، این مطلب را اعلام کرد.
وی افزود: با توجه به اجرای موفقیت آمیز مرحله اول طرح تشکیل انجمن های میراث فرهنگی در چند شهرستان استان می کوشیم تا انجمن خیران میراث فرهنگی را نیز در سطح شهرستان ها، بخش ها و حتی برخی روستاهای تاریخی استان تشکیل دهیم و فعال کنیم. 
وی یادآور شد: در مرحله نخست طرح تشکیل انجمن های میراث فرهنگی، فعالیت این انجمن ها در 10 شهرستان استان آغاز شد. 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان اضافه کرد: این انجمن ها در شهرستان های فریدن با 12 عضو، نطنز با 16 عضو، آران و بیدگل با 15 عضو و بخش کویرات این شهرستان با 12 عضو ، تیران و کرون با هفت عضو، خور و بیابانک با هفت عضو، گلپایگان با هفت عضو، خمینی شهر با 12 عضو، نائین با 9 عضو ، اردستان با 23 عضو و فلاورجان با 10 عضو تشکیل شده است.
وی به تدوین اساساسنامه انجمن خیران میراث فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: همزمان با تشکیل انجمن های میراث فرهنگی درصددیم تا با کمک فرهیختگان استان، انجمن خیران میراث فرهنگی استان را در راستای بهره گیری از کمک دوستداران میراث فرهنگی برای حفظ هرچه بهتر 22 هزار اثر تاریخی استان تشکیل دهیم.
در این نشست، طرح تشکیل انجمن خیران میراث فرهنگی تصویب و ابلاغ عضویت اعضای حقیقی انجمن میراث فرهنگی استان به آنها اهدا شد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تشکیل انجمن خیران میراث فرهنگی در اصفهان

  • برای مطلب تشکیل انجمن خیران میراث فرهنگی در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تشکیل انجمن خیران میراث فرهنگی در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره تشکیل انجمن خیران میراث فرهنگی در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه