نتیجه بازیهای لیگ برتر والیبال زنان

نتیجه بازیهای لیگ برتر والیبال زنان

هفته سوم با برتری تیم ذوب آهن اصفهان همراه بود

به گزارش ایرنا، هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان کشور یادواره 200 شهید والیبالیست امروز (پنج شنبه) با برگزاری سه دیدار در شهرهای ارومیه، شیراز و تهران آغاز شد.
در نخستین مسابقه تیم شهرداری ارومیه میزبان گاز تهران بود که میزبان در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 21 و 25 بر 9 مغلوب گاز شد. کاپیتان تیم شهرداری ارومیه در این دیدار به دلیل اعتراض به داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.
نارنجی پوشان سایپا در دومین دیدار امروز لیگ برتر زنان در هفته سوم، میزبان ذوب آهن اصفهان بودند که سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 15 و 25 بر 17 مغلوب میهمان خود شدند.
تیم ذوب آهن با کسب این پیروزی هشت امتیازی شد و فعلا با سه برد در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد. سایپا نیز به سه امتیاز خود اکتفا کرد.
سومین دیدار هفته سوم لیگ برتر زنان در شهر شیراز برگزار شد و برق شیراز که در پایان هفته دوم صدرنشینی این رقابت ها را در اختیار داشت، میزبان دانشگاه آزاد شد.
برقی ها در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 16 و 25 بر 11 مغلوب دانشگاه آزاد شدند تا سه دیدار امروز به سود میهمانان به پایان برسد.
آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر والیبال زنان ساعت 14 روز شنبه 28 آذرماه در تبریز برگزار می شود تا شهرداری این شهر میزبان گاز تهران باشد. گاز در صورت شکست میزبان خود به صدر جدول خواهد آمد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره نتیجه بازیهای لیگ برتر والیبال زنان

  • برای مطلب نتیجه بازیهای لیگ برتر والیبال زنان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد نتیجه بازیهای لیگ برتر والیبال زنان وارد نمائید

نظر شما درباره نتیجه بازیهای لیگ برتر والیبال زنان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه