تیم استقلال اهواز قهرمان نیم فصل شد

تیم استقلال اهواز قهرمان نیم فصل شد

در پی شکست ذوب آهن اصفهان در خانه اتفاق افتاد

به گزارش ایرنا، شاگردان عبداله ویسی که فصل درخشانی را سپری می کنند و با ترکیبی از بازیکنان جوان و جویای نام فراتر از انتظار نشان داده اند، عصر امروز (جمعه) از هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل لیگ برتر ایران میهمان تیم قدرتمند ذوب آهن اصفهان بودند.
استقلال خوزستان با اتکاء به خط دفاعی مستحکم خود که در نیم فصل تنها 4 گل دریافت کرده است، نیم نخست را با تساوی بدون گل به پایان رساند.
در نیمه دوم هافبک های استقلال خوزستان عملکرد خوبی داشته و با دوندگی بالا و همچنین بهره بری از کناره های میدان، تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی را تحت فشار قرار دادند.
در دقیقه 77 و در یک ضدحمله، رحیم زهیوی توپ خطرناکی را روی دروازه ذوب آهن ارسال کرد که مهدی زیبدی مهاجم جوان استقلال خوزرستان با ضربه سر موفق به گلزنی شد و برتری یک بر صفر تیمش را رقم زد.
با این نتیجه، استقلال خوزستان 32 امتیازی شد و به قهرمانی نیم فصل رسید و ذوب آهن با 26 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. استقلال تهران نیز با 29 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد.
 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تیم استقلال اهواز قهرمان نیم فصل شد

  • برای مطلب تیم استقلال اهواز قهرمان نیم فصل شد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تیم استقلال اهواز قهرمان نیم فصل شد وارد نمائید

نظر شما درباره تیم استقلال اهواز قهرمان نیم فصل شد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه