برگزاری مسابقات فوتبال دستی در اصفهان

برگزاری مسابقات فوتبال دستی در اصفهان

برگزاری مسابقات فوتبال رومیزی (دستی) قهرمانی کشور در اصفهان

به گزارش ایرنا، در پایان این مسابقات در بخش بانوان و در مسابقات تک نفره، شکیبا زیدی از استان اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت، ستاره امینی از استان اصفهان نایب قهرمان شد و تکتم نجفی از خراسان رضوی مقام سومی را از آن خود کرد.
در رقابتهای دوبل نیز، تیم استان اصفهان با ترکیب شکیبا زیدی و ستاره امینی سکوی قهرمانی را کسب کرد، تیم خراسان رضوی متشکل از مریم پارسا و تکتم نجفی دوم شد و تیم دیگری از استان اصفهان با ترکیب مرجان زیدی و شهرزاد زیدی بر سکوی سوم ایستاد.
در بخش مردان و در رقابتهای تک نفره، عماد عزیزی بازیکن اصفهانیتیم سیرجان استان کرمان قهرمان شد، سعید جان نثاری از استان اصفهان مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و علی شیرمحمدی از سیرجان به مقام سوم دست یافت.
مسابقات دوبل نیز با قهرمانی تیم سیرجان با ترکیب عمار عزیزی و علی شیرمحمدی، مقام دومی تیم همدان با ترکیب امید عباسی و حسین امینی و سومی تیم تهران متشکل از پویا فرج خدا و کریم اسدی پایان یافت.
به نفرات برتر این رقابت ها مدال، لوح و جایزه نقدی اهدا شد.
این رقابت ها بصورت انفرادی و دوبل تیمی با حضور افزون بر 50 ورزشکار از استان های تهران، زنجان، کرمانشاه، فارس، کرمان، خوزستان ، البرز، مرکزی، خراسان رضوی و اصفهان در روزهای پنجشنبه و جمعه در آکادمی اختصاصی فوتبال رومیزی، دارت و بازیهای الکترونیکی اصفهان برگزار شد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری مسابقات فوتبال دستی در اصفهان

  • روح الله

    روح الله

    لطفا اگه میشه یه تقویم ورزشی از مسابقات آینده فوتبالدستی توی سایت بگنجونید تا کسانی که علاقه مند به حﺽور در مسابقات فوتبال دستی هستند از مسابقات جا نمونند.

نظر شما درباره برگزاری مسابقات فوتبال دستی در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه