مسدود بودن گردنه عسل کشان کوهرنگ اصفهان

مسدود بودن گردنه عسل کشان کوهرنگ اصفهان

این گردنه تا اردیبهشت مسدود است

مرتضی زمانپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود:هم اکنون ارتفاع برف در مناطق پایین دست به 73 سانتی متر و در گردنه ها به بیش از یک و نیم متر رسیده است که این موضوع خدمات رسانی به مردم روستاها را با سختی مواجه کرده است.
وی ادامه داد: به دنبال این بارشها راه ارتباطی 15 روستا در دهستان موگویی و پنج روستا در منطقه سه جو- گاوشیر با مرکز شهرستان قطع است و به جز گردنه عسل گشان، مسیر سایر محورها و گردنه ها باز است.
زمانپور از امدادرسانی به سرنشینان 15 خودرو گرفتار در برف خبر داد و گفت: شب گذشته تردد 15 خودرو در محورهای برف گیر شهرستان دچار مشکل جدی شد که با کمک راهداران به سرنشینان این خودروها امدادرسانی شد و مشکلی در این خصوص به وجود نیامد.
فرماندار شهرستان کوهرنگ پیش بینی کرد در صورتی که بارش برف در روزهای آینده ارتفاع برف در مناطق پایین دست را به بیش از یک متر افزایش دهد، پیست اسکی کوهرنگ بازگشایی می شود.
به گزارش ایرنا، شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری شهرکرد و گردنه عسل کشان در محور شهرکرد- کوهرنگ به سمت بزنوید در استان لرستان و دره رزگه در استان اصفهان قرار دارد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره مسدود بودن گردنه عسل کشان کوهرنگ اصفهان

  • برای مطلب مسدود بودن گردنه عسل کشان کوهرنگ اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد مسدود بودن گردنه عسل کشان کوهرنگ اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره مسدود بودن گردنه عسل کشان کوهرنگ اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه