اخبار مشکل اشتراک آب ساکنین نجف آباد

اخبار مشکل اشتراک آب ساکنین نجف آباد

این مشکل بدلیل قطع انشعاب مشترکان آب نجف آباد پیش آمده بود

سیروس محمودی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: صبح امروز شماری از شهروندان نجف آباد اصفهان با مراجعه به فرمانداری این شهرستان خواستار حل این مشکل شدند. 
وی تصریح کرد: پس از گفت و گو با این افراد، از مسئولان آب و فاضلاب شهرستان خواستم هرچه سریع تر نسبت به حل مشکل آنها اقدام کنند.
فرماندار نجف آباد با بیان اینکه در اختیار گرفتن انشعاب فاضلاب در این شهرستان اجباری نیست، افزود: اداره آب و فاضلاب نجف آباد چنانچه آب مشترکی را به همین دلیل قطع کرده باشد، باید نسبت به وصل مجدد آن اقدام کند.
گروهی از مردم نجف آباد صبح چهارشنبه به آنچه که « اجباری شدن اعطای انشعاب فاضلاب توسط سازمان آب وفاضلاب » گفته می شد به فرمانداری و شورای اسلامی این شهر مراجعه کردند. 
این افراد به خبرنگار ایرنا گفتند: اداره آب و فاضلاب شهرستان نجف آباد در خصوص واگذاری انشعاب فاضلاب، ساکنان شهر را مجبور به اخذ امتیاز کرده و کسانی که توانایی گرفتن این امتیاز راندارند، تهدید به قطع آب می کند. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اخبار مشکل اشتراک آب ساکنین نجف آباد

  • برای مطلب اخبار مشکل اشتراک آب ساکنین نجف آباد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اخبار مشکل اشتراک آب ساکنین نجف آباد وارد نمائید

نظر شما درباره اخبار مشکل اشتراک آب ساکنین نجف آباد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه