برگزاری نشست روسای مالی دانشگاههای کشور در اصفهان

برگزاری نشست روسای مالی دانشگاههای کشور در اصفهان

روسای مالی 13 دانشگاه برتر کشور روز پنجشنبه در دانشگاه اصفهان گرد هم آمدند

به گزارش ایرنا، این نشست یکروزه با حضور معاونان و مدیران اداری و مالی دانشگاه های اصفهان، صنعتی اصفهان، تهران، تربیت مدرس، صنعتی شریف، خواجه نصیرالدین طوسی، علامه طباطبایی، فردوسی مشهد، تبریز، شهید بهشتی، علم و صنعت، شیراز و امیرکبیر برگزار شد.
معاون اداری و مالی دانشگاه اصفهان به ایرنا گفت: این نشست با هدف هماهنگی و رفع مشکل های مالی و اداری و پشتیبانی دانشگاه های برتر کشور برگزار شد.
ولی الله میرخانی افزود: دستور کار این نشست، بررسی آیین نامه هیات علمی، معاملات، بررسی لایحه برنامه ششم توسعه، بودجه 95 و کسری بودجه 94 دانشگاه های برتر کشور بود.
وی مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست را پیگیری بودجه 95 و اقدام های لازم برای رفع کسری بودجه امسال دانشگاه های برتر عنوان و اظهار کرد: مطالبات و معوقات دانشگاه های کشور حدود هشت هزار میلیارد ریال است که اگر تامین شود، دانشگاه ها می توانند بدهی های خود را پرداخت کنند.
معاون اداری و مالی دانشگاه اصفهان ، مهمترین خواسته دانشگاه ها را اختصاص کامل بودجه مصوب امسال خواند و گفت: تا پایان آذر امسال حدود 75 درصد از بودجه مصوب دانشگاه ها باید پرداخت می شد اما میزان پرداختی 9 درصد کمتر است.
میرخانی با بیان اینکه بودجه دانشگاه های دارای هیات امناء بطور مستقیم با سازمان مدیریت و برنامه ریزی مبادله می شود، افزود: وزارت علوم در این زمینه نقش حمایت کننده دارد .
وی با اشاره به اینکه نشست معاونان اداری و مالی دانشگاه های برتر کشور ماهیانه برگزار می شود تصریح کرد: نتایج و مصوبات این جلسه ها به کمیته روسای دانشگاه های برتر منتقل می شود.
وی خاطرنشان کرد: چهارمین نشست معاونان اداری و مالی دانشگاه های برتر کشور اول بهمن امسال در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود.
نخستین نشست معاونان اداری و مالی دانشگاه های برتر کشور آبان ماه در دانشگاه تهران و دومین نشست، آذر ماه در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری نشست روسای مالی دانشگاههای کشور در اصفهان

  • برای مطلب برگزاری نشست روسای مالی دانشگاههای کشور در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری نشست روسای مالی دانشگاههای کشور در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری نشست روسای مالی دانشگاههای کشور در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه