دیدار حساس ذوب آهن اصفهان

دیدار حساس ذوب آهن اصفهان

کمک مربی تیم ذوب آهن اصفهان اعلام کرد

به گزارش روز جمعه خبرنگار ورزشی ایرنا، حسن استکی که به دلیل آنفولانزای شدید یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن به جای وی در نشست خبری شرکت کرد، اظهار کرد: شدت بیماری گل محمدی طوری بود که نتوانست حتی در تمرین امروز حضور پیدا کند. 
وی گفت: بازی با ملوان حساس است. به ویژه اینکه هفته قبل در مقابل استقلال خوزستان بازی را واگذار کردیم. تیم هایی مانند پرسپولیس خوب نتیجه می گیرند و در کورس قهرمانی به ما نزدیک می شوند. ما در مقابل استقلال خوزستان موقعیت های زیادی از دست دادیم و روی غفلت یک گل نیز دریافت کردیم. 
وی افزود: تلاش ما این است که در بازی با ملوان بندرانزلی سه امتیاز بازی را کسب کنیم. تیم ما سرحال است و شرایط روحی روانی خوبی دارد. به جز قنبری و عباسی مصدوم، بقیه بازیکنان را در اختیار داریم. 
استکی ادامه داد: حمید استیلی سرمربی تیم ملوان نیز مربی خوبی است و توانسته است تغییر و تحول خوبی ایجاد کند. وی بازیکنان جوانی را به خدمت گرفته که در کنار با تجربه ها، یک تیم هماهنگ و خوبی را ایجاد کرده است. 
کمک مربی ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه هدف ما کسب سه امتیاز در بازی فردا است تصریح کرد که در بازی گذشته داور به ضرر تیم ما عمل کرد و باعث شد که ما بازی را واگذار کنیم. امیدواریم که در بازی فردا داوری خوب باشد. 
وی خاطرنشان کرد: ملوان تیم ریشه داری است و بازیکنان و تماشاگران با تعصبی دارد. نقاط ضعف آنان مسائل مدیریتی و مالی است و مشکلاتی نیز مانند تغییر ارتفاع دارد. تیم ذوب آهن با برنامه های سه ساله ای که داشت، توانست نتایج خوبی را در دو سال اخیر کسب کند و تیم ما دو سال است که هیچ حاشیه ای از لحاظ بازیکن نداریم و بازیکنان با اخلاقی در تیم ذوب آهن هستند و گل محمدی توانست بازیکنان جوانی را به فوتبال معرفی کند و در مسابقات آسیایی از بازیکنان جوان و با تجربه استفاده خواهیم کرد. در حال حاضر نیز به لیگ برتر فوتبال فکر می کنیم.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره دیدار حساس ذوب آهن اصفهان

  • برای مطلب دیدار حساس ذوب آهن اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد دیدار حساس ذوب آهن اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره دیدار حساس ذوب آهن اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه