لس آنجلس تایم : به ایران و اصفهان سفر کنید

لس آنجلس تایم : به ایران و اصفهان سفر کنید

ایران پر از مسجد و میدان و برجهای تاریخی است و شهر باستانی اصفهان و هتل عباسی با حال و هوای تاریخی آن محبوب گردشگران غربی است

لس آنجلس تایمز می نویسد: 'بسیاری از آمریکائیها تمایل دارند تا به ایران سفر کنند و چندین آژانس مسافرتی آمریکایی نیز در این زمینه مشغول خدمت رسانی هستند. با مقایسه محدودیتهای دولت آمریکا برای مسافرت به کوبا، سفر به ایران آسان تر است. ایران پر از مسجد و میدان و برجهای تاریخی است و شهر باستانی اصفهان و هتل عباسی با حال و هوای تاریخی آن محبوب گردشگران غربی است.
این روز نامه نوشت :همانند مصر و پرو، برخی از ویرانه های شگفت انگیز دوران پیش از میلاد مسیح در تخت جمشید که چندان از شیراز دور نیست قرار دارد. این دو مقصد گردشگری از مرزهای ایران با کشورهای عراق و افغانستان که وزارت امور خارجه آمریکا توصیه به پرهیز از آنها کرده است دور هستند. تهران شهری به روزتر است و برخی از موزه ها در آن جای دارد. برای سفر، آمریکائیها بیشتر به استانبول پرواز کرده و از آنجا به تهران یا اصفهان سفر می کنند. یکی از تورهای مسافرتی خبر داده که در سال 2016 تعداد 14 گروه گردشگر را به ایران خواهد فرستاد که دو برابر سال 2014 می باشد.
بوتسوانا، کلمبیا، ایرلند، میانمار، فرانسه، مالزی، اسپانیا و انگلیس سایر کشورهای جذابی هستند که لس آنجلس تایمز پیشنهاد کرده که در ایام تعطیلات سال نو میلادی به آنجا مسافرت شود.
 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره لس آنجلس تایم : به ایران و اصفهان سفر کنید

  • برای مطلب لس آنجلس تایم : به ایران و اصفهان سفر کنید نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد لس آنجلس تایم : به ایران و اصفهان سفر کنید وارد نمائید

نظر شما درباره لس آنجلس تایم : به ایران و اصفهان سفر کنید

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه