خریداری هشت میلیون تن گندم از کشاورزان

خریداری هشت میلیون تن گندم از کشاورزان

علی قنبری در آیین تجلیل و معارفه مدیرعامل شرکت خدمات بازرگانی وغله منطقه 10 کشور در اصفهان خبر داد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاوری استان اصفهان، علی قنبری در آیین تجلیل و معارفه مدیرعامل شرکت خدمات بازرگانی وغله منطقه 10 کشور، افزود: به اندازه کافی محصولات غذایی شامل گندم، برنج، روغن و شکر ذخیره سازی شده است. 
وی ادامه داد: با تدبیر دولت یازدهم شاهد افزایش تولید محصولات کشاورزی و ثبات قیمت این محصولات در کشور هستیم.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: بخشی از این میزان گندم خریداری شده به کشور ترکیه صادر شد و ایتالیا نیز برای تهیه ماکارونی و سایر محصولات فرآوری از ایران درخواست خرید گندم کرده است. 
قنبری همچنین یادآور شد: در سال 1392 حدود 6 تا هفت میلیون تن گندم وارد کشور شد. 
وی با اشاره به اینکه بیش از 350 کارخانه آرد کشور با ظرفیت زیر 50 درصد فعال است، اظهارکرد: باید ترتیبی اتخاذ شود تا برای افزایش فعالیت صنایع آرد سازی و توسعه صنایع وابسته همچنین ایجاد اشتغال، گندم بصورت امانی در مدت 120 روز در اختیار کارخانه های صنعت آرد قرارگیرد.
در این آیین، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان با اشاره به قانون تمرکز و اختیارات بخش کشاورزی گفت: مسئولیت وزارت جهادکشاورزی در گذشته تولید بود که از سال 92 به بعد وظایف بازرگانی محصولات در راستای ایجاد هماهنگی بیشتر به وزارت جهادکشاورزی واگذار شد.
قدرت الله قاسمی افزود: تامین امنیت غذایی جامعه از مهمترین مسئولیت های وزارت جهاد کشاورزی است و توسط شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران، محصولات گندم ، برنج ، روغن و شکر برنامه ریزی و برای بازار مصرف مدیریت و تنظیم می شود. 
در این آیین از زحمات مسعود کلانتری قدردانی و رضا نیک نداف به عنوان مدیرعامل شرکت خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور در استان اصفهان معرفی شد .

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره خریداری هشت میلیون تن گندم از کشاورزان

  • برای مطلب خریداری هشت میلیون تن گندم از کشاورزان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد خریداری هشت میلیون تن گندم از کشاورزان وارد نمائید

نظر شما درباره خریداری هشت میلیون تن گندم از کشاورزان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه