اخباری درباره ساخت هتل ها در ایران

اخباری درباره ساخت هتل ها در ایران

رئیس سازمان میراث فرهنگی در مراسم گشایش هتل اسپیناس پالاس اعلام کرد: 125هتل چهار و پنج ستاره درحال ساخت است

به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی ایرنا، مسعود سلطانی فر شامگاه دوشنبه در آئین گشایش هتل اسپیناس پالاس ( بزرگترین هتل پنج ستاره کشور) ، که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برگزارشد، اظهارداشت: هم اکنون یک هزار و 100 هتل در کشور داریم که از این تعداد 650 هتل آپارتمان و 130 هتل نیز چهار و پنج ستاره است
وی افزود: اگر سیستم بانکی و صندوق توسعه ملی تسهیلات مورد نیاز ساخت 125هتل چهار و پنج ستاره جدید را به موقع تامین کند، که تعدادی از این هتل ها در مرحله صدور مجوز و تعداد دیگری پیشرفت فیزیکی تا 90 درصد داشته اند، می توانیم مدعی باشیم که از تاسیس گراند هتل قزوین ( اولین هتل ایران ) تا سال 92 تعداد هتل های لوکس ما یک طرف و این دو ساله دولت تدبیر و امید نیز یک طرف یعنی معادل آن قرارخواهد گرفت.
سلطانی فر گفت: لبخند رئیس جمهوری از دو سال قبل با رویکرد مثبت و تعامل گسترده ای که به دنیا نشان داد سبب شد صنعت گردشگری حیات جدیدی را آغاز کند و با وجود مشکلات پیش رو با حرکت های جهادگونه همه فعالان این بخش کارنامه خوبی را از خود به جای بگذارد.
وی ادامه داد: رشد 12 درصدی ما در گردشگری که سه برابر میانگین جهانی آن در دو سال اخیر بود مرهون مدیریت مقام معظم رهبری درمذاکرات هسته ای، تدبیر رئیس جمهوری و تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای و زحمات همه مجموعه گردشگری کشور بود.
وی با اشاره به اینکه مصوبه آمریکا مبنی بر تحریم ویزا برای ورود گردشگران برخی کشورها به ایران تصریح کرد: این مصوبه تا کنون هیچ تاثیری در روند ورود تورهای گردشگری به ایران نداشته است و دلیل آن نیز شکسته شدن یوار رکود می باشد.
سلطانی فر دربخش دیگری از سخنانش اظهارکرد: برای فضای پساتحریم یک هزار و500 پروژه پیشنهادی را در بسته پیشنهادی گردشگری برای ارائه به بخش خصوصی داخلی و بین المللی آماده کرده ایم که به تدریج ارائه خواهیم کرد.
معاون رئیس جمهوری یادآورشد: در سال 2016 چندین اجلاس در زمینه گردشگری برگزار خواهد شد، از جمله در سوم ژانویه برابر با سیزده دیماه همایش بین المللی گردشگری در اصفهان  و سه ماه بعد در ارومیه همایش کشورهای راه ابریشم، اواخر بهمن نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران و در ابتدای 2018 اجلاس جهانی راهنمایان گردشگری را بین کشورهای مختلف میزبانی خواهیم کرد.
این هتل با ٧٥ هزار مترمربع زیربنا و ۱۲سالن همایش و آمفی تئا تر با ظرفیت ۵۰ تا ۱۲۰۰ نفر، ۴۳ اتاق و دفتر کار و همچنین بیش از ۵۰۰ اتاق و سوئیت پذیرایی از مسافران و مهمانان به مساحت ۱۳۰ تا ۷۰۰ متر دارد که ۵۶ سوئیت آن پرزیدنتال است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اخباری درباره ساخت هتل ها در ایران

  • برای مطلب اخباری درباره ساخت هتل ها در ایران نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اخباری درباره ساخت هتل ها در ایران وارد نمائید

نظر شما درباره اخباری درباره ساخت هتل ها در ایران

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه