برگزاری نمایشگاه صنعت آب در اصفهان

برگزاری نمایشگاه صنعت آب در اصفهان

این نمایشگاه تا 12 دیماه برقرار است

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه با 70 مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، گیلان، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، آذربایجان غربی، البرز و قزوین در پنج هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در دو سالن شیخ بهایی و میردادماد برپاست. 
شرکت های مذکور در زمینه سیستم های انتقال، تصفیه، بازرگانی و ابزار دقیق و نشریات تخصصی در زمینه آب فعالیت دارند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهاندر مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: توسعه و ایجاد بازارهای جدید در اصفهان و سایر استان ها از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
رسول محققیان افزود: نمایشگاه مرتبط آتش نشانی و ایمنی نیز در کنار این نمایشگاه برپاست.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز در آیین آغاز به کار این نمایشگاه با بیان اینکه اصفهان اولین استان فعال در زمینه صنعت آب و فاضلاب است، گفت: صنعت آب و فاضلاب اولین بار از سال 1344 در این استان راه اندازی شد.
هاشم امینی با بیان اینکه فردا(پنجشنبه) آیین پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت آب و فاضلاب در اصفهان برگزار می شود، بیان کرد: در این آیین از حدود دو هزار نفر از بازنشستگان و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان تجلیل خواهد شد.
امینی با بیان اینکه بخش عمده آب در حوزه کشاورزی مصرف می شود، گفت: مسئولان شرکت آب و فاضلاب دغدغه آب استان را دارند و به دنبال استفاده از فناوری های مدرن دنیا در این حوزه هستند.
وی با بیان اینکه توسعه و رونق بازار از اهداف عمده برگزاری این نمایشگاه است، گفت: با رونق بازار تولید و صنعت می توانیم بخش عمده مشکلات استان را در زمینه اشتغال برطرف کنیم.
امینی، مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه را تعامل و ارتباط با پیمانکاران و ذی نفعان شرکت و برقراری ارتباط مستقیم با بازدیدکنندگان نمایشگاه که اغلب نیز متخصصان و سرمایه گذاران بخش آب و فاضلاب هستند، اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اصفهان نیز در این آیین گفت: حوزه آب یکی از مهمترین حوزه های کاری در استان اصفهان است.
مسعود میرمحمد صادقی با بیان اینکه زحمات زیادی برای شکوفایی هرچه بیشتر صنعت آب و تجهیزات وابسته کشیده شده است، افزود: با این وجود لازم است در این زمینه کارهای بیشتری را انجام دهیم.
وی با بیان اینکه رویکرد دولت یازدهم و وزارت نیرو از فعالیت سخت افزاری به نرم افزاری تغییر یافته است، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب در این زمینه اهمیت بیشتری پیدا می کند.
میرمحمدصادقی با بیان اینکه خدمات زیادی در زمینه توسعه منابع آب، سدها و تونل ها در استان اصفهان انجام شده است، گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و مدیریتی کشور بویژه در حوزه زاینده رود لازم است آنچه را که در اختیار داریم، مدیریت کنیم.
وی با بیان اینکه لازم است بخش خصوصی درعرصه تولید محصولات صنعت آب و فاضلاب وارد شود، گفت: تعادل بخشی و کنترل منابع آب زیرزمینی و سطحی از اهمیت زیادی برخوردار است و در این رابطه دست نیاز خود را به سوی صنعتگران بخش خصوصی دراز می کنیم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اصفهان با بیان اینکه کنترل آبهای سطحی در منابع آب اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: کنترل و استفاده از ابزار دقیق و وسایل اندازه گیری متناسب با آب و فاضلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار و لازم است متخصصان و صاحب نظران در این عرصه وارد شوند. 
هفتمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب از نهم الی 12 دی سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان از ساعت 15 الی 21 آماده بازدید علاقه مندان است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری نمایشگاه صنعت آب در اصفهان

  • برای مطلب برگزاری نمایشگاه صنعت آب در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری نمایشگاه صنعت آب در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری نمایشگاه صنعت آب در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه