تساوی ذوب آهن و سپاهان

تساوی ذوب آهن و سپاهان

این مسابقه با نتیچه یک بر یک به پایان رسید

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، شهرآورد اصفهان  بین دو تیم سپاهان و ذوب آهن که در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شد، در نیمه اول به تساوی یک بر یک انجامید، اما در نیمه دوم نیز توپی از خط دروازه ها نگذشت تا با همان نتیجه این بازی به پایان برسد.
احسان پهلوان هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در دقیقه 14 اولین گل این دیدار حساس را به ثمر رساند؛ شوت این بازیکن با برخورد به پای محمد روشندل مدافع سپاهان از بالای دستان رحمان احمدی دروازه بان این تیم وارد دروازه سپاهان شد.
در دقیقه 41 نیمه اول، محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان روی پاس دقیق محرم نویدکیا با یک شوت محکم نتیجه را به تساوی کشاند.
تلاش های دو تیم برای به ثمر رساندن گل برتری در نیمه دوم ادامه یافت و زردپوشان سپاهان و سفید پوشان ذوب آهن صحنه های مختلفی را بر روی دروازه های یکدیگر خلق کردند.
در نیمه دوم هم زمان میزان درگیری های فیزیکی و خطاهای بازیکنان دو تیم بر روی بازیکنان حریف شدت یافت و این امر باعث شد تا داور این دیدار به علی کریمی (50)، موسی اف (60) و عبدالله کرمی (66) از تیم ذوب آهن و مهدی مهدی پور (58)، مسعود حسن زاده (60) و احسان پهلوان (69) از تیم ذوب آهن کارت زرد نشان دهد.
تا پیش از این دیدار ذوب آهن اصفهان  از 16 بازی 29 امتیاز کسب کرده بود و در رده سوم جدول رده بندی قرار داشت و تیم سپاهان نیز از 16 بازی خود 23 امتیاز را کسب کرده و در رده هشتم ایستاده بود. نتیجه این بازی تا این لحظه تغییری در جایگاه دو تیم در جدول رده بندی ایجاد نکرده است.
ایگور استیماچ سرمربی تیم فوتبال سپاهان تیم خود را با ترکیب رحمان احمدی( دروازه بان)، محرم نویدکیا، رسول نویدکیا، محمدرضا خلعتبری، عبدالله کرمی، علی کریمی، فوزیل موسایف، مهدی شریفی، محمد روشندل، هادی عقیلی و محمدعلی احمدی راهی میدان کرده بود.
یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن نیز از رشید مظاهری(دروازه بان)، علی حمام، هادی محمدی، حجت حق وردی، ولید اسماعیل، احسان پهلوان،مرتضی تبریزی،مهدی مهدی پور، قاسم حدادی فر ،مهدی رجب زاده و مسعود حسن زاده به عنوان 11 بازیکن ترکیب اصلی خود در این دیدار استفاده کرده بود.
حسین زرگر قضاوت شهرآورد اصفهان  را برعهده داشت و سجاد طوری و مهدی عالیقدر وی را در امر قضاوت یاری می رسانند. 
از نکات حاشیه ای نیمه اول می توان به درگیری هواداران دو تیم با یکدیگر و کندن برخی از صندلی های ورزشگاه فولاد شهر اشاره کرد که با مداخله نیروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه فولادشهر پایان یافت.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تساوی ذوب آهن و سپاهان

  • برای مطلب تساوی ذوب آهن و سپاهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تساوی ذوب آهن و سپاهان وارد نمائید

نظر شما درباره تساوی ذوب آهن و سپاهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه