افتتاح کنفرانس بین المللی برند گردشگری در اصفهان

افتتاح کنفرانس بین المللی برند گردشگری در اصفهان

این کنفرانس برای اولین بار در کشور برگزار میگردد

به گزارش ایرنا، در این کنفرانس که به مدت دو روز و با حضور کارشناسان گردشگری کشورهای مختلف جهان برپاشده ، شاخصه های برند گردشگری جمهوری اسلامی بررسی و تدوین می شود. 
بررسی ظرفیت های گردشگری ایران در حوزه های میراث فرهنگی و تاریخی، هنری، اجتماعی و خرده فرهنگ ها از دیگر برنامه های این همایش فرهنگی عنوان شده است . 
در حاشیه این کنفرانس با حضور کارشناسان گردشگری کشور و 12 نفر از کارشناسان حوزه گردشگری کشورهای مختلف جهان، پنج کارگاه تخصصی مشترک برگزار و پنج مقاله علمی درباره گردشگری ایران ارائه می شود.
صنعت گردشگری ایران در سالهای اخیر روندی روبه رشد را آغاز کرده بگونه ای که طی دو سال گذشته میزان جذب گردشگر بطورمیانگین سه برابر افزایش یافته است .
مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی پنجشنبه هفته گذشته در نشست شورای اداری استان یزد گفت: میانگین رشد گردشگر در جهان 4.6 درصد است اما در دو سال گذشته شاهد رشد 12 درصدی جذب گردشگر در ایران بوده ایم.
وی از تدوین بسته پیشنهادی گردشگری دوران پساتحریم خبر داد و اظهار کرد: 900 طرح گردشگری با 300 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و 45 درصد پیشرفت فیزیکی در کشور در حال اجر است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم فعالیت ها به گونه ای باشد که گردشگری موتور محرکه اقتصاد کشور و خروج آن از رکود شود.
سلطانی فر توسعه گردشگری و جذب گردشگر خارجی را یکی از مهمترین ساز و کارهای ترویج فرهنگ و پیام انقلاب دانست که باید بطور ویژه مدنظر قرار گیرد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره افتتاح کنفرانس بین المللی برند گردشگری در اصفهان

  • برای مطلب افتتاح کنفرانس بین المللی برند گردشگری در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد افتتاح کنفرانس بین المللی برند گردشگری در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره افتتاح کنفرانس بین المللی برند گردشگری در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه