درخشش نونهالان ایرانی و اصفهانی در مسابقات نقاشی

درخشش نونهالان ایرانی و اصفهانی در مسابقات نقاشی

در مسابقات نقاشی بین المللی هندوستان

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا، در این مسابقه که با موضوع آزاد برگزار شد، آثار هنرمندان کودک و نوجوان ایرانی از میان سه هزار و 842 اثر نقاشی از 13 کشور جهان موفق به دریافت نشان طلا و دیپلم افتخار شد.
بر اساس این گزارش، از میان آثار برگزیده این مسابقه بین المللی 9 اثر حاصل هنرمندی کودکان و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شامل 2 نشان طلا و هفت دیپلم افتخار، هفت اثر شامل دو نشان طلا و پنج دیپلم افتخار نتیجه هنرنمایی هنرآموزان آموزشگاه هنرهای تجسمی خانه خورشید و یک اثر آزاد است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مهدی اربابی12 ساله از مرکز کانون چابهار استان سیستان و بلوچستان، رضا ماهرویی 11 ساله از مرکز کانون ازنا لرستان، هانا کرمی 13 ساله و پریا منصفی 9 ساله اعضای آموزشگاه کرمانشاه موفق به کسب نشان طلا شدند.
براین اساس، کیارش بابایی هفت ساله از مرکز 10 کانون کرمانشاه و ملیکا شفیعی12 ساله از مرکز 35 کانون تهران نیز موفق به دریافت جایزه ی ویژه ای با عنوان دیپلم افتخارهیات داوری شدند.
همچنین فاطمه مولایی 12 ساله از مرکز زاهدان در سیستان و بلوچستان، حدیث نوری 9 ساله، مسعود امینی 10 ساله و نازنین کاشف هشت ساله به ترتیب از علویجه، مبارکه و مرکز شماره 2 کانون اصفهان و شهرزاد امین زاده هفت ساله از مرکز قاین در استان خراسان جنوبی موفق به دریافت دیپلم افتخار این رویداد بین المللی شدند.
این گزارش حاکیست، در همین رابطه آبتین نوری هشت ساله، سحر نقشی 10 ساله، کیانا سالک چهار ساله، علی کاملی 14 ساله، پارمیدا فرجی 14ساله نیز پنج عضو نقاش آموزشگاه هنری کرمانشاه دیپلم افتخار این رویداد هنری را دریافت کردند و ملیکا ربیعی نوجوان 16 ساله تهرانی و عضو پیشین کارگاه های هنری کانون نیز که به صورت انفرادی در این مسابقه شرکت کرده بود، موفق شد دیپلم افتخار این دوره از مسابقه را از آن خود کند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره درخشش نونهالان ایرانی و اصفهانی در مسابقات نقاشی

  • برای مطلب درخشش نونهالان ایرانی و اصفهانی در مسابقات نقاشی نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد درخشش نونهالان ایرانی و اصفهانی در مسابقات نقاشی وارد نمائید

نظر شما درباره درخشش نونهالان ایرانی و اصفهانی در مسابقات نقاشی

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه