خبرهایی از پیشرفت پروژه ورزشگاه نقش جهان اصفهان

خبرهایی از پیشرفت پروژه ورزشگاه نقش جهان اصفهان

این پروژه تا قبل از لیگ 95 به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش ایرنا از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مصطفی مدبر امروز (چهارشنبه) به صورت سرزده از ورزشگاه نقش جهان اصفهان بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این مجموعه ورزشی قرار گرفت.
در جریان بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از ساختمان VIP، رختکن ها، چمن ورزشگاه، موتورخانه و سازه طبقه دوم، مشخص شد که پیشرفت فیزیکی ورزشگاه نقش جهان مناسب بوده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، نقش جهان تا قبل از آغاز لیگ فصل آینده به بهره برداری می رسد.
طرح ورزشگاه نقش جهان که در ابتدا به ورزشگاه بزرگ یا ورزشگاه المپیک (دهکده المپیک) معروف بود در سال ۱۳۶۷ تعریف و کلنگ آن پس از ایجاد مؤسسه ای به نام ورزشگاه بزرگ به منظور پیگیری مراحل ساخت آن، در سال ۱۳۶۸ توسط مدیرعامل وقت این مؤسسه به زمین زده شد.
فعالیت های آغازین ساخت این ورزشگاه از سال ۱۳۷۲ شروع شد ،با خاکبرداری در سال ۱۳۷۴ ادامه پیدا کرد و در ۲۹ مرداد ۱۳۷۵ عملیات اجرایی این ورزشگاه آغاز شد.
فاز نخست این ورزشگاه در سال ۱۳۸۱ افتتاح شد و فقط برای مسابقات فوتبال مورد استفاده قرار می گرفت که تیم سپاهان در سال های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۶ بازی های خانگی خود را در این ورزشگاه برگزار می کرد. در سال ۱۳۸۶ این ورزشگاه برای ساخت فاز دوم تعطیل شد. در ۸ آذر ۱۳۹۳، وزارت ورزش و جوانان، مدیریت اجرایی ورزشگاه نقش جهان را برای تکمیل و بهره برداری آن به مجتمع فولاد مبارکه واگذار کرد.
به گفتهٔ مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، این ورزشگاه قرار است در طی ۲۰ ماه و در سال ۱۳۹۵ تکمیل شود. بهره برداری از این ورزشگاه به مدت ۲۰ سال به باشگاه سپاهان واگذار شده است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره خبرهایی از پیشرفت پروژه ورزشگاه نقش جهان اصفهان

  • برای مطلب خبرهایی از پیشرفت پروژه ورزشگاه نقش جهان اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد خبرهایی از پیشرفت پروژه ورزشگاه نقش جهان اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره خبرهایی از پیشرفت پروژه ورزشگاه نقش جهان اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه